više kofera nego ljudi
HAOS NA BEOGRADSKOM AERODROMU: Gomila prtljaga se nakupila, EVO OBJAŠNJENJA!
Aerodrom je ovom prilikom napomenuo kako u ovom trenutku ne beleže izgubljeni prtljag, već u pojedinim slučajevima dolazi do kašnjenja prispeća prtljaga
Gomile prtljaga zabeleženi su danas na aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu, dok putnici navode kako su ovakvi prizori na beogradskom aerodromu svakodnevica već nekoliko nedelja.
O čemu se zapravo radi, te kako je došlo do ovoga, da li je to sve izgubljeni prtljag, za "Blic" je saopšteno i sa aerodroma "Nikola Tesla. Kako ističu, jedan od razloga za ovaj problem može da bude i donedavna pandemija virusa korona.
- Tokom ove letnje sezone kada mnogo ljudi putuje po prvi put nakon dve godine, aerodromi, posebno velika evropska čvorišta, kao i avio-kompanije, suočavaju se sa značajno povećanim obimom saobraćaja. Jedna od mogućih posledica ovakve dinamike je i kašnjenje prtljaga - kazali su sa Aerodroma.
Kako su dalje objasnili, na aerodromu, takođe, određena količina prtljaga sa letova stiže u periodu do 7 dana, što je duže od uobičajenog roka, a sve nadležne službe na aerodromu i u avio-kompanijama ulažu dodatne napore da se zakasneli prtljag pronađe i isporuči u najkraćem mogućem roku.
- Što se tiče dolazećih letova, najčešći razlog neprispeća prtljaga je kratko vreme presedanja između dva leta na tranzitnom aerodromu, dok putnici koji odlaze konkretno iz Beograda izuzetno retko otputuju bez prtljaga. Dakle, postoji veća šansa da dođe do kašnjenja prtljaga putnika koji je u transferu na evropskim aerodromima, pa je savet da se najvažnije stvari nose u ručnom prtljagu (punjač za telefone, lekovi, pribor za ličnu higijenu) - naglasili su sa beogradskog aerodroma.
Aerodrom je ovom prilikom napomenuo kako u ovom trenutku ne beleže izgubljeni prtljag, već u pojedinim slučajevima dolazi do kašnjenja prispeća prtljaga.
- Sve neprispele prtljage Aerodrom potražuje tokom 5 dana od prijave i formiranja zapisnika. Nakon tog perioda, traganje za prtljagom prelazi u nadležnost avio-kompanije čije usluge je putnik koristio, te se putnik, nakon tog perioda, može obratiti avio-kompaniji, kažu.
Da je možda problem koji je ovih dana očigledan na beogrdskom aerodromu, odnosno planinu prtljaga izazvala određena avio-kompanija potvrđuje i izvor "Blica".
- Tačno je da su redovi napuštenog prtljaga realnost na aerodromu već dve poslednje nedelje, jer određene kompanije nemaju dovoljno osoblja. U poslednje dve nedelje došlo je do problema sa radom avio-kompanije "Lufthansa" koja ima manjak zaposlenih, te su se kao posledica toga javile fotografije dugih redova prtljaga - priča izvor "Blica" i dodaje kako se koferi sa fotografija sada vodi kao izgubljeni.
- Svaki prtljag koji nema vlasnika vodi se kao izgubljen, pa se unosi u sistem, odnosno unosi se broj koji na njemu stoji, kako bi putnik mogao da sa bilo kog aerodroma prijavi kako mu nedostaje kofer sa određenog leta. Po tom principu će ga vrlo lako pronaći. To je univerzalni sistem koji je povezan na celoj Zemlji - priča izvor dalje.
Informacije i objašnjenje od avio-kompanije "Lufthansa" i pored pokušaja nisu uspeli da dobiju.
(Espreso / Blic)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!