AU
MNOGIMA JE NJEGOV BIZNIS OGAVAN, A ON ZGRĆE PARE: Automehaničar napraviju liniju SE*SI VEŠA... ZA MUŠKARCE!
Do 2020. godine bio je sasvim običan mehaničar, a onda je imao, kako sam kaže, briljantnu ideju
I počeo je da dizajnira seksi donji veš za muškarce. I njegova priča nema one koji su uzdržani, ili ga podržavaju ili žestoko kritikuju.
- Moja supruga uvek nosi seksi donji veš. Jednom sam je posmatrao i divio se tom dekorativnom komadu odeće. I odjednom mi je sinula misao “pa ovo je suludo”. Zašto ne postoji nešto slično za muškarce. Žene imaju izbor od 1000 komada veša, a mi smo u principu svedeni na bokserice – započinje svoju priču mehaničar Jules Parker (56) iz Engleske.
I tako je odlučio da pokrene brend seksi donjeg veša za muškarce, uz svoj dnevni posao koji je uključivao restauraciju starih automobila. Ta ideja zaprepastila je njegovu suprugu.
– U početku je mislila da je to nekakva kriza srednjih godina. Kasnije je mislila kako ću polako početi da se pretvaram u ženu i da skrivam svoju seksualnost od nje celi život, ali s vremenom je razumela ideju iza projekta i danas je moja velika podrška – tvrdi Jules.
Iako se često susreće s komentarima kako na ovaj način feminizira muškarce, on smatra kako je situacija obrnuta.
- Pogledajmo u prirodu. Postoje vrste ptica kod kojih ženke imaju dosadno perje, dok su mužjaci okićeni raznim bojama. Ista je situacija i u istoriji. Vratimo se samo sto godina unazad i vidjećemo vladare i razne kraljeve u raskošnim kombinacijama, jer su one u to doba označavale muškost – tvrdi ovaj svestrani mehaničar.
Kako kaže, ovim brendom je hteo da napravi nešto što slavi mušku figuru.
– Ne želim da nosim žensku odeću ili da postanem žena. To me apsolutno ne zanima i nije poenta iza ovog biznisa. Samo sam hteo da napravim nešto lepo za muškarce u čemu će se i oni osećati seksi. Ja sam sasvim običan tip. I uz to mehaničar. Ali volim seksi donji veš – naglašava on.
(Espreso / Najžena)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!