BIZNIS
BILA JE SIROMAŠNA I ŽIVELA JE SA RODITELJIMA: A onda joj je pala GENIJALNA BIZNIS IDEJA na pamet i PLIVA U PARAMA
Osim pohvala, dobila je i mnogo negativnih komentara
Ljubiteljka vina Lucy Hitchcock (28) došla je na odličnu ideju kako bi rashladila vino. Kada je počela pandemija i kada su se barovi zatvorili ljudi su masovno krenuli piti po parkovima. Tada je shvatila da vino koje nosi je uvek toplo, a nije ga imala gde rashladiti.
- Prošle godine, kad je pandemija zahvatila i pubovi su se zatvorili, odlučila sam pokrenuti posao kako bih rešila problem koji sam imala. Poput mnogih ljudi, krenula sam u park piti sa svojim prijateljima, ali nisam mogla hladiti roze. Kao ljubiteljka dobrog vina, problem mi je predstavljalo piti toplo vino. Tako mi je mama dala bocu koju je dobila kao poklon. To je kratkoročno rešilo problem, ali nije bilo rešenje. Prvo, nije bilo dovoljno veliko da stane cela boca vina, a onda sam pomislila da bi i moja voda mogla imati ukus vina. Nakon što sam obavila istraživanje, osetila sam da mi je dužnost pomoći ljubiteljima vina i hladnih napitaka u celoj Velikoj Britaniji da zadrže svoje vino hladnim u pokretu - i tako je nastao 'Partner in Wine' - objasnila je na TikToku Lusi.
No put do toga je bio trnovit, priča Lusi.
- Bila sam siromašna, živela sam sa roditeljima. Počeli smo s poslom u julu prošle godine i za samo sedam meseci prodali smo hiljade vinskih boca i čaša za vino, lansiranih u sedam boja, a ja nisam mogla pratiti potražnju pakovati sve narudžbe od kuće pa smo u decembru sve preostale zalihe preselili u naš centar. Zbog velike potražnje, tri puta smo rasprodali sve proizvode. Mnoge novine su tada počele pisati o tome. Cifra koju sada zarađujem je pozamašna. Sada želim poručiti svima koji se misle otvoriti nešto svoje da krenu odmah jer nikad ne znaju šta može biti za nekoliko meseci - objašnjava ljubiteljika vina.
Partner in Wine održava vaše željeno piće hladnim 24 sata (ili vrućim 12 sati ako to želite). Takođe ne sadrži BPA i što je najvažnije, duboka je 750 ml.
Samo sedam meseci nakon pokretanja posla, Selfridges je kontaktirao Lusi.
- Još u martu, samo sedam meseci nakon lansiranja, primila sam mejl. To je bilo od tima za kupovinu u Selfridgesu. Kao i mnoge druge male tvrtke, to sam očekivala od trenutka kada sam započela svoj posao. Sada napokon naše proizvode ljudi mogu pronaći u trgovini na ulici Oxford Street. I na internetu! Ne mogu verovati da se moje boce vina nakon devet meseci tamo prodaju. To je jedno od mojih najvećih postignuća - kaže Lusi.
Zatim, u roku od 14 meseci od pokretanja posla, kontaktirao ju je i Oliver Bonas.
- Iskreno ne mogu verovati što je TikTok učinio za moje poslovanje. Kontaktirali su me odmah nakon što mi je video postao viralan. Cela ta ideja rodila se jer sam samo htela sa svojim prijateljima poneti hladnu bocu vina u park. U našem centru ima oko 10 hiljada zaliha, a osim toga ima ih i u Selfridgesu i na internetu Oliver Bonas - nadodaje.
Osim pohvala, dobila je i mnogo negativnih komentara.
- Mnogi su mislili da neću uspeti jer mi treba mnogo novca. Imala sam dosta ušteđevine za pokrenuti vlastiti posao. To sam potrošila sve, ali evo gde me dovelo. Mnogi su kritikovali i komentarisali kako je to u osnovi boca za vodu, ali sam je ja pretvorila u bocu za vino. Rekli su mi da nisam originalna - ispričala je.
Nadalje, mnogi su mislili kako je to sve uspela jer joj je tata dao novac, ali Lusi je objasnila da sve što je napravila je napravila od svoje ušteđevine.
Sada njen TikTok račun ima 18,5 hiljada pratitelja i 314,9 hiljada lajkova.
Njene Partner in Wine vinske boce prodaju se za 311 kuna, a čaše za 177. Dolaze u raznim bojama: tirkizna, boja lavande, roza, krem, smeđa, crna, crvena i srebrna, piše The Sun.
(Espreso/24sata.hr)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!