jezivo
"IZGUBILA SAM SVE": MAJKA podigla kredit i slučajno poslala novac SINU, sada je na korak od toga da izgubi DOM!
Slučajno sam stavila bankovni račun svog sina zajedno s imenom svog partnera na aplikaciju za kredit
Očajna Britanka inicijala K.M. iz Darlingtona odlučila se požaliti uglednoj kolumnistkinji Guardiana i finansijskom stručnjaku Ani Tims jer je zbog krivog unosa bankovnog računa na ivici finansijskog propasta, a odgovornost za to ima i njen sin. - Na korak sam do toga da izgubim svoj dom i ne znam kome da se obratim. Moj partner i ja smo digli drugi kredit u vrednosti od 40 000 funti kroz program "Nationwide" prošle godine. Bio je uplaćen na račun mog partnera, ali novac nije stigao. Napravila sam nekoliko poziva banci, koja je navela da je novac uplaćen, međutim odbili su mi dati bilo kakve podatke pozivajući se na zaštitu ličnih podataka - navodi nesretna žena. Njenim mukama nije bio kraj. Sisrem joj nije dopustio da uđe u online aplikaciju, a tek kad je stigla pismena potvrda shvatila je da je novac uplaćen na račun njenog sina.
- Slučajno sam stavila bankovni račun svog sina zajedno s imenom svog partnera na aplikaciju za kredit. Moj sin mi je rekao kako nije primio nikakav novac i provela sam sledećih pet nedelja pokušavajući da ga pronađem. Kasnije se pokazalo da je svih 40 hiljada funti leglo na račun mog sina i da je novac potrošio - utvrdila je u svom pismu Britanka.
Opisala je svoj život kao 'užasnim'. - Sin mi je lagao celo vreme dok mi se život raspadao, a sad mu preti zatvor. Ja sam supotpisnica za njegov stan i ako prestane plaćati stanarinu i za to ću biti odgovorna - ističe i napominje kako joj nije jasno zašto banka nije odgovorila niti "Nationwide-u" niti njoj. - Moramo otplatiti izgubljeni krediti i dugove koje je kredit trebao pokriti. Izgubila sam sve, uključujući i svog sina - požalila se nesretna žena.
Kolumnistkinja Ani Tims u svojem odgovoru otkrila je kako je deo novca ipak vraćen ženi, kao i to da je njen sin priznao krivicu te je dobio 16-meseci uslovne. Ali, istakla je i to da deo greške leži i na njoj koja je krivo unela podatke, ali i na bankama koje su trebale raditi više provera pre takve transakcije.
Bonus video:
(Espreso/vecernji.hr)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!