hrabra odluka
SUPERMARKET PROMENIO JEDNU STVAR: Preko noći su povećali prodaju za 300 ODSTO!
Cela akcija ubrzo je postala pravi hit među kupcima
Vlasnik supermarketa koji pripada novozelandskom lancu „New World”, Najdžel Bond, pokrenuo je akciju pod nazivom „Gola hrana“, odnosno prodaja voća i povrća bez plastičnih kesa.
Cela akcija ubrzo je postala pravi hit među kupcima, a prodaja određenih proizvoda poput crvenog luka povećana je za 300 %.
- Kada smo u supermarketu na policama izložili voće i povrće bez plastičnog pakiranja, broj kupaca je odjednom značajno porastao. Sećam se da sam kao dete s roditeljima kupovao voće i povrće na štandovima i još uvek osećam miris svežih citrusa i luka. Pakiranjem proizvoda u plastiku ljudima smo oduzeli to iskustvo - rekao je Nadžel Bond.
Prema Bondovim rečima, primer njegovog supermarketa sledi još osam ili devet drugih trgovina iz lanca „New World“, no smatra kako borba protiv plastičnog onečišćenja tu ne prestaje. Bond veruje da proizvođači imaju mnogo važniju ulogu od trgovaca i kako bi trebali preuzeti odgovornost za svoje proizvode, piše Eko vjesnik.
- Mi smo samo posrednici, uzimamo ono što nam daju - kaže Bond.
Možda je cela ova priča s „golom hranom“ samo dobra marketinška akcija novozelandskog lanca supermarketa, no „New World“ na svojim internet stranicama ističe da je s početkom ove godine iz svih svojih trgovina izbacio plastične vrećice za jednokratnu upotrebu pa poziva kupce da na vrh svojih lista za kupovinu napišu „ponesi svoju torbu“.
Reč je o zabrani upotrebe jednokratnih plastičnih vrećica na Novom Zelandu koja stupa na snagu 1. juna 2019. godine, ali u znak podrške vladinim naporima za zaštitu okoliša „New World“ se požurio s primenom novog zakona šest meseci pre roka.
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!