SVI PUTNICI SU PREŽIVELI SREĆOM
ONA JE JEDNA OD 21 PUTNIKA KOJA JE PREŽIVELA PAD AVIONA U TEKSASU: U panici je OSTALA BOSA
Šeril, koja živi u predgrađu Hjustona, rekla je da se tresla kao prut dok je bežala od plamena
Šeril Mekaskil je jedna od 21 putnika koji su nekim čudom preživeli pad aviona koji se srušio u utorak u Teksasu. Avion je krenuo za Boston, a prevozio je ljude koji su išli na bejzbol utakmicu, dok se nije srušio i zapalio se.
Putnici su, čim se avion zaustavio, pojurili ka izlazu i uspeli da se izvuku pre nego što je vatrena stihija zahvatila čitavu olupinu. Samo dvoje ljudi je zadobilo lakše povrede, prenosi Dejli Mejl.
Šeril, koja živi u predgrađu Hjustona, rekla je da se tresla kao prut dok je bežala od plamena.
- Kada se avion konačno zaustavio, svi su počeli da viču da moramo brzo napolje. Skočili smo na onaj tobogan na naduvavanje i izašli iz aviona. U celoj toj panici sam i cipele izgubila - rekla je ona.
Mekaskil je bila među 18 putnika koji su krenuli za Boston kako bi bodrili hjustonski bejzbol tim "Astros" na utakmici protiv bostonskog kluba "Red Sox".
"Avion ne postiže visinu"
Tokom poletanja, avion je zakačio ogradu aerodroma i zapalio se, rekli su zvaničnici. U toku je istraga.
Šeril je rekla da je čula pilote kako kažu da "avion ne postiže visinu", pre pada.
Najmlađi putnik je bilo desetogodišnje dete, rekli su zvaničnici.
Avion je vlasništvo kompanije "Spring" iz Teksasa, koja je povezana sa izvršnim direktorom firme "Flair Bilders", Alanom Kentom, koji je takođe bio u avionu.
On je kasnije, u saopštenju kompanije, rekao da je zahvalan što niko nije poginuo ili zadobio ozbiljne povrede u nesreći.
- Srećom, svi su se spustili niz tobogane pre nego što je vatra zahvatila olupinu aviona - navodi se u saopštenju.
Dejvid Norton, advokat Kentove kompanije, izjavio je da je izvršni direktor bio veoma potresen zbog incidenta.
- On sada želi da proveri sve kako bi ustanovili gde je nastao problem. Mi zaista ne znamo šta se dogodilo - dodao je on.
Avion sa 172 sedišta i dva motora, nije uspeo da postigne potrebnu visinu pri poletanju i srušio se severno od aerodroma.
Proizveden je 1987. godine za komercijalnu upotrebu, a 2015. godine, spomenuti avion je postao privatni.
Direktor programa za avijaciju na Univerzitetu u Teksasu, rekla je da su piloti verovatno prekasno shvatili da postoji problem.
(Espreso/Telegraf)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!