ČUVENI PROIZVOĐAČ KOCKICA ZA DECU OBUSTAVLJA REKLAMIRANJE: Razlog je neverovatan!
Te kompanije odlučile su da bojkotuje, Foto: Promo

nije korona

ČUVENI PROIZVOĐAČ KOCKICA ZA DECU OBUSTAVLJA REKLAMIRANJE: Razlog je neverovatan!

Bojkot reklama pokrenulo je više od 400 preduzeća

Objavljeno:

Danska kompanija Lego saopštila je danas da na 30 dana obustavlja reklamiranje na svim društvenim mrežama pridružujući se drugim velikim firmama u borbi protiv rasizma na društvenim mrežama.

"Želimo da imamo pozitivan uticaj na decu i svet koji će dobiti kao nasledje. To znači pozitivni i inkluzivni uticaj na digitalno okruženje, u kojem nema mesta za govor mržnje, diskriminaciju i dezinformaciju", izjavila je predstavnica marketinga kompanije Lego Julija Goldin.

Lego se početkom juna angažovao protiv rasizma i poklonio je četiri miliona dolara u borbi protiv ksenofobije i rasnog nasilja u svetlu demonstrancija izazvanih posle smrti Afroamerikanca Džordža Flojda (George Floyd) krajem maja u Mineapolisu.

Bojkot reklama pokrenulo je više od 400 preduzeća među kojima Adidas, Koka-kola (Coca-Cola), Levis i Starbaks (Starbucks).

Te kompanije odlučile su da bojkotuje društvene mreže koje zarađuju na njihovim reklama, kako bi blokirale i zabranile sadržaje koji podstiču mržnju, rasizam i nasilje.

Već je reagovala uprava Fejsbuka, koja je nedavno odlučila da pooštri nadzor sadržaja, tako što će zabraniti poruke mržnje u reklamama, a predvidja da doda upozorenja na poruke koje bude ocenila kao problematične.

Sličnu meru je preduzeo i Tviter koji maskira ili stavlja upozorenja na problematične poruke.

Bonus video:

(Espreso.co.rs/Agencija)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.