traže radnike
OVA NEMAČKA DRŽAVNA FIRMA TRAŽI 24.000 NOVIH RADNIKA: Srbi, zarade je i do 52.000 evra godišnje!
Prema trenutnim procenama ta će kompanija kroz sledećih pet godina morati da zameni čak polovinu od 200.000 radnika, piše Bild
Uprkos tome što se sve češće spominje usporavanje ekonomije prve sile EU, Nemačke železnice očajnički traže osoblje.
Prema trenutnim procenama ta će kompanija kroz sledećih pet godina morati da zameni čak polovinu od 200.000 radnika, piše Bild.
Glavni razlog kadrovskog pojačanja krije se u činjenici da mnogi aktualni radnici uskoro odlaze u penziju.
Martin Seiler, voditelj ljudskih resursa Nemačkih železnica, govori da bi do kraja 2019. godine kompanija trebalo da zaposli čak 24.000 novih radnika. Istu brojku pridošlica uprava očekuje i sledeće godine.
Istovremeno, nemačka savezna vlada zbog ambicioznog paketa protiv klimatskih promena planira povećati investicije u železnice, pa će se u tom sektoru otvoriti dodatnih 8.000 radnih mesta.
Nemačke železnice trenutno, pre svega, traže vozače vozova i uslužno i informatičko osoblje, ali i građevinske te elektro inžinjere. Buduće generacije vlakova trebale bi biti 'preciznije' i 'robusnije', kako bi se sprečila neželjna kašnjenja i otkazivanja.
Uz toliko najavljenih radnih mesta, vredi se zapitati kolika je prosečna plata u tom sektoru?
Odgovor je jednostavan – zavisi od vrste posla. U kompaniji je trenutno angažovano čak 500 različitih zanimalja, među kojima su i kuvari, urednici, inženjeri i IT stručnjaci.
Vozači lokomotiva u proseku zarade 38.000 evra, no njihova plata može doseći i 50.000 evra. Prihodi konduktera kreću se od 34.000 do 46.000 evra godišnje (u bruto iznosu), dok službenici u železničkim restoranima zarade između 33.000 i 37.000 evra godišnje.
Radnici službe za korisnike ostvare godišnji prihod između 34.000 te 46.000 eura godišnje, dok putnički savetnici i prodavači karata mogu zaraditi do 39.000 eura.
Graditelji pruga prosečno uprihode do 42.000 eura bruto, a njihova plata zavisi o radnom iskustvu i naknadama za rad praznicima, nedeljama i u noćnim smenama. Tehničari za kontrolu i sigurnost u proseku zarade najveću godišnju platu koja se može popeti i do 52.000 evra, a oko tog iznosa kreću se i dispečeri zaduženi za kontrolu puta železnica, čija je uloga uporediva s kontrolorima leta.
BONUS VIDEO:
(Espreso.co.rs/Novac.hr)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!