novac
Ovaj čovek je ove godine izgubio više para od bilo kog milijardera: Zanemećete kad vidite koliko mu je ostalo!
Nakon što su akcije francuske kompanije ove nedelje pretrpele razočaravajuće rezultate, Arnoovi gubici su premašili i gubitke najbogatijeg čovjeka Kine Žonga Šanšana
Neto vrednost bogatstva francuskog tajkuna Bernara Arnoa pala je ove godine više nego bilo kog drugog milijardera u okviru Blumbergovog indeksa milijardera. Do toga je došlo used smanjenja potražnje za luksuznom robom.
Osnivač modnog konglomerata LVMH zabeležio je pad svog bogatstva za 20 milijardi dolara tokom 2024. Prema rang-listi 500 najbogatijih ljudi na svetu, njegovo bogatstvo je sada procenjeno na 187 milijardi dolara.
Nakon što su akcije francuske kompanije ove nedelje pretrpele razočaravajuće rezultate, Arnoovi gubici su premašili i gubitke najbogatijeg čovjeka Kine Žonga Šanšana, koji iznose čak 18 milijardi dolara.
Maskovi gubitnici
U međuvremenu, Ilon Mask, najbogatija osoba na svetu, pretrpeo je veći dnevni pad, iako je i dalje u plusu za 11,5 milijardi dolara u 2024.
U sredu je bogatstvo suosnivača Tesle palo za 21,7 milijardi dolara, nakon što je kompanija objavila razočaravajuće kvartalne rezultate. To je navelo nekoliko analitičara da smanje svoje ciljane cene i akcije za 12 odsto – najviše u skoro četiri godine.
Maskov jednodnevni pad bio je peti najveći tržišni pad u dvanaestogodišnjoj istoriji Blumbergovog indeksa bogatstva i doveo je do smanjenja njegovog bogatstva na 240,5 milijardi dolara. Međutim, uprkos tom padu, Mask bježi Džefu Bezosu (Amazon) za oko 37 milijardi dolara.
Bernar Arno (75) prošlog meseca je pao na treće mesto liste najbogatijih pojedinaca na svetu, a podsećanja radi, u vreme pandemije kovida 19 zauzeo je prvu poziciju, zahvaljujući rastu globalne potražnje za luksuznom robom.
Žong je, u međuvremenu, u opasnosti da izgubi čelnu poziciju u svojoj zemlji – koju drži skoro tri godine – usred pojačane konkurencije i PR izazova u gigantu flaširane vode Nongfu Spring Co.
Smanjenje Arnoovog bogatstva je ukorijenjeno u kineskoj ekonomskoj slabosti, tj. tržištu na koje se luksuzna industrija dugo oslanjala. Prodaja LVMH u regionu koji uključuje Kinu pala je za 14 odsto u posljednjem kvartalu, što je razočaranje za grupu koja je do sada bila među najotpornijim.
Bonus video:
(Espreso/Blic/Bloomberg/Prenela T.Š.)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!