VAZDUŠNI SAOBRAĆAJ
NISU ZNALI ŠTA IH JE SNAŠLO: Bračni par greškom odštampao pogrešnu kartu za let, a onda su prošli kao BOSI PO TRNJU
Jedan korisnik društvenih mreža je istakao da bi bilo jeftinije otići do najbliže radnje, kupiti štampač i sam odštampati karte
Rut i Piter Jafe, stariji bračni par iz Velike Britanije, morali su da plate takse za čekiranje nakon što su greškom odštampali povratne karte umesto odlaznih. Avio-kompanija Rajaner im je za ovu uslugu uzela 110 funti, a brane se da su naknade u skladu sa politikom kompanije, jer nisu uspeli da se čekiraju za pravi let.
Stručnjak za prava potrošača Martin Džejms rekao je da je iskustvo ovog para "dirnulo mnoge u živac", jer je veliki broj ljudi pogođen neočekivanim troškovima avio-kompanija.
Porodica Jafe, penzioneri iz Velike Britanije leteli su sa aerodroma Stansted za Beržerak u Francuskoj. Rut Jafe (79), rekla je za BBC da smatra da je sajt Rajanera "veoma zbunjujući", ali je uprkos tome mislila da je uspešno uspela da odštampa njihove karte dan pre leta. Tek kada je stigla na aerodrom shvatila je da je slučajno odštampala pogrešne karte.
- Tada mi je rečeno da moram da odem do šaltera Rajanera da uzmem kartu za ukrcavanje i tamo su mi naplatili 55 funti po osobi - rekla je ona.
Dodala je da njenom mužu nije bilo lako da hoda od jednog dela aerodroma do drugog, jer ima 80 godina i zdravstvene poteškoće. Ipak, njen muž je rekao da nemaju drugog izbora osim da plate, jer su ih ljudi očekivali u Francuskoj.
- Naplatiti 110 funti za dva papira, za posao koji traje minut. Sram vas bilo - poručila je njihova ćerka avio-kompaniji.
Ona je dodala da su i njeni roditelji morali da plate dodatnu naknadu da bi sedeli jedno pored drugog, jer je njen otac invalid.
Njen post je postao viralan, pregledan je više od 13 miliona puta, a mnogi korisnici društvenih medija žalili su se na visoke troškove štampanja bording karata na aerodromu i druge "iznenađujuće" naknade. Jedan korisnik je istakao da bi bilo jeftinije otići do najbliže radnje, kupiti štampač i sam odštampati karte. Par je žalbu uputio i Rajaner-u, ali ne očekuju da će dobiti nešto od njih.
- Mislim da će reći da je to pisalo negde sitnim slovima i da je to naša greška - kaže Rut.
Avio-kompanija se oglasila saopštenjem.
- U skladu sa Rajaner-ovim pravilima, sa kojima su se ovi putnici složili u trenutku rezervacije, oni nisu uspeli da se čekiraju onlajn pre dolaska na aerodrom Stansted, uprkos tome što su dobili podsetnik mejlom. Ovim putnicima je pravilno naplaćena taksa za čekiranje na aerodromu - kažu u kiompaniji.
Bonus video:
(Espreso/Telegraf Biznis)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!