NAKON 77 GODINA DOTAKLI DNO?
PROPADA JOŠ JEDNA ČUVENA KOMPANIJA? Kulti brend se suočava sa IZUMIRANJEM, imaju prodavnice i u SRBIJI
Kao neke od metoda za smanjenje rashoda razmatraju manji broj zaposlenih i manji broj nekretnina u svom vlasništvu
Nakon što su mu deonice u ponedeljak pale za gotovo 50 odsto, kultni brend Tupperware suočava se s izumiranjem jer ne uspeva da privuče mlađe kupce.
Loše poslovanje firme potvrdio je i sam Tupperware koji je u saopštenju upozorio da sumnjaju da mogu dugoročno da nastave poslovanje, prenosi Dejli mejl.
77 godina stara kompanija poslednjih godina borila se s održavanjem imidža i reputacije pred novom konkurencijom, dok je istovremeno potražnja za njihovim proizvodima za domaćinstvo pala.
Iz Tupperware-a su poručili da rade na pronalaženju finansijskih sredstava kako bi ostali u poslu. Kao neke od metoda za smanjenje rashoda razmatraju manji broj zaposlenih i manji broj nekretnina u svom vlasništvu, prenosi Jutarnji list.
"Tupperware je na putu da preokrene situaciju, današnji dan označava kritičan korak u rešavanju finansijske stabilnosti i likvidnosti. Kompanija čini sve što je u njenoj moći kako bi ublažila posledice nedavnih događaja i preduzimamo hitne mere da bismo pronašli dodatne izvore finansiranja i rešili finansijsku situaciju", rekao je izvršni direktor Migel Fernandez.
Druga borba koju Tupperware vodi je ona s Njujorškom berzom. Zbog nepodnošenja godišnjeg izveštaja, berza je izdala upozorenje i preti brisanjem s berze. Tokom prošle godine deonice firme pale su 90 odsto, a kao glavni razlog navodi se nemogućnost privlačenja mlađih kupaca i uveravanje da su proizvodi održivi.
U svoj asortiman proizvoda uključili su održivije materijale poput stakla i nerđajućeg čelika, dok su neki od plastičnih proizvoda izrađeni od iskorišćenog mešanog otpada koji bi inače završio na odlagalištima. Fernandez tvrdi da Tupperware pomaže u smanjenju bacanja hrane zato što u svom asortimanu imaju proizvode za skladištenje ostataka.
2021. godine sklopili su ugovor s Targetom - trgovcem na malo koji je popularan među mlađim generacijama. Pre toga, kompanija je svoje proizvode prodavala isključivo na Tupperware zabavama ili preko vlastite web stranice.
"Problemi s kojima se suočavaju su pad broja prodavača, manja prodaja kućnih potrepština i brend koji nije dobro povezan s mlađim potrošačima. Kompanija je u nesigurnoj poziciji jer pokušava da poveća prodaju i nema sredstava za ulaganje u nove proizvode. Tupperware je nekad bio rasadnik inovacija s praktičnim kuhinjskim priborom, ali su izgubili prednost na tržištu", rekao je Nil Sonders, maloprodajni analitičar i generalni direktor u GlobalData Retail-u.
Bonus video:
(Espreso/Jutarnji List)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!