PRODAVAČICA OPLELA PO MUŠTERIJAMA: Navike koje svi imamo ona NE MOŽE DA SMISLI, sve je OTKRILA, ZAPITAĆETE SE!
Čarli Smit, Foto: Printscreen/Tik Tok

muke

PRODAVAČICA OPLELA PO MUŠTERIJAMA: Navike koje svi imamo ona NE MOŽE DA SMISLI, sve je OTKRILA, ZAPITAĆETE SE!

Stvar za koju je istakla da je najviše nervira je kada bar-kod neće iz prve da se učita na kasi

Objavljeno:

Prodavačica po imenu Čarli Smit otkrila je pet najiritantnijih stvari koje rade kupci, a koje ona i njene kolege nikako ne tolerišu.

Stvar za koju je istakla da je najviše nervira je kada bar-kod neće iz prve da se učita na kasi, a onda je kupci dočekaju sa šalom, kako je to besplatno i ne moraju da joj plate.

Druga stvar koja joj smeta je kada joj kupci prilaze i pitaju je svašta, a onda ako primete da nije raspoložena pitaju je šta joj je.

- Ne, nije mi dosadno, samo izbegavam mušterije - objasnila je ona i dodala da je treća stvar koja je izluđuje jeste ta što kupci ne obraćaju pažnju na red na kasi:

- Čekaju za kasom i uopšte ne primete da su stigli na red.

Ipak, četvrta stvar koju na svakih pola sata čuje, najviše joj ide na živce:

- Nakon dve nedelje dođu da pokupaju sve živo od namirnica, a onda kad stignu na red, omiljena fora im je da kažu kako su došli samo zbog jedne stvari - rekla je ona i dodala da tada jedino što joj preostaje jeste da se kiselo nasmeje.

@charlie.smth Reposting this bad boy since the Sun loves to write articles about it? #fyp #foryou #retailproblems #retailworker #retailtok ♬ original sound - Charlie?

I za kraj, na petom mestu našla se nepažnja kupaca. Naime, prema njenim rečima, najviše vole da pitaju za cenu, iako im sve piše na policama.

- Kada im kažem koliko nešto košta, oni se i te kako iznenade - objasnila je ova prodavačica.

(Espreso/Kurir)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.