morali su da podele iskustvo
BRAČNI PAR SE ŠOKIRAO NA LETOVANJU U GRČKOJ, SRAMOTA NAD SRAMOTAMA: Sve im je PRESELO, prevareni na ODVRATAN NAČIN!
Skratili su svoj medeni mesec, vratili se kući u Tornoto i odlučili da se o neugodnom iskustvu oglase u medijima
Posle bajkovitog venčanja u Italiji, novopečeni mladenci iz Kanade, 30-godišnjaci Lindsi i Aleks, odlučili su da provedu medeni mesec u Grčkoj i ne sluteći da će zbog ostriga kojima su se počastili u Mikonosu, puniti članke u novinama i učestvovati u svojevrsnom međunarodnom incidentu.
Supružnici Brin seli su u restoran "DK Oysters", na stolu nije bilo cenovnika niti karte pića. Kažu, drski konobar odmah ih je pitao da li žele da jedu ostrige kamenice i pre nego što su odgovorili, nastavio je s pitanjem: "Dvanaestak?".
Par je ostao zatečen i pomalo uplašen. Uzeli su ostrige, misleći da je količina koju im je ponudio konobar standardna porcija te za cenu nisu pitali. On je naručio pivo, ona je zatražila listu koktela, ali konobar je počeo da joj nabrajati žestoka pića i tako nekoliko puta, posle čega je shvatila da se neće uspeti da se sporazume, te je uzela Aperol špric.
Šok je usledio kada su zatražili račun. Konobar im ga nije uručio za stolom, već je pozvao Aleksa u "zadnju sobu" i tražio 400 evra za nekoliko ostriga, pivo i Aperol špric. Zbunjeni 30-godišnjak zatražio je specifikaciju i račun, ali konobar mu je okrenuo ekran računara na kojem je sve bilo ispisano na alfabetu…
Šokiran, izvadio je novčanik i platio traženi iznos, želeći samo da sve što pre završi i da odu iz restorana, a potom i iz Grčke. Idući prema hotelu, izračunali su da su po ostrigi platili 29 evra i da su drsko opljačkani.
Skratili su svoj medeni mesec, vratili se kući u Tornoto i odlučili da se o neugodnom iskustvu oglase u medijima, kako drugi turisti ne bi prošli kao oni. Kažu, dobro je da su kod sebe imali toliko novca. Vlasnik spornog restorana Dimitrios Kalamaras stvar vidi sasvim drugačije. Upitan za komentar slučaja, bez puno uzbuđenja za Greek City Times: "Verujemo da je vrednost iskustva koje nudimo gostima velika i nemamo nameru da objašnjavamo zašto naplaćujemo više od supermarketa ili tradicionalne konobe, što može da bude divno, ali sasvim drugačije od onoga što mi nudimo".
On je takođe ustvrdio da bračni par pokušava da privuče pažnju pričom o računu i da "nijedna odrasla osoba ne bi naručila obrok a da prethodno ne proveri cenu. Dimitrios kaže da je posle "desetina" sličnih "lažnih" tvrdnji na TripAdvisoru da je osoblje u restoranu odbilo da da jelovnik sa cenama na njemu, odlučio da na ulazu postavi tri table sa njima.
(Espreso / Nportal)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!