OGLASIO SE
ŠOKANTNO OBEĆANJE MARKA ZAKERBERGA: Tiče se omiljenih DRUŠTVENIH MREŽA, gledajte samo šta je REKAO!
Avaj, čini se da se Meta umesto toga udvostručuje
Ako osećate da su vaši Instagram i Facebook feedovi postali gori, daleko od toga da ste jedini. Mnogi korisnici su se požalili na značajan porast broja postova koje se serviraju sa naloga koje ne prate, zahvaljujući Meta-inom dosadnom algoritmu. Sa toliko ljudi koji ismevaju ovu promenu, pomislili biste da će kompanija raditi na tome da je poništi.
Avaj, čini se da se Meta umesto toga udvostručuje.
U Metinom pozivu o prihodima u drugom kvartalu u sredu, izvršni direktor Mark Zakerberg je jasno stavio do znanja da ne samo da je svestan da su fidovi ljudi prepuni postova za koje se nisu prijavili da ih vide, već da je to zapravo plan kompanije. Takođe se obavezao da će biti duplo lošiji.
„Jedna od glavnih transformacija u našem poslovanju trenutno je to što se društveni izvori pretvaraju od prvenstveno ljudi i naloga koje pratite na sve više pokretane AI sadržaja koji preporučuje sadržaje koji će vam biti zanimljivi na Facebook-u ili Instagramu, čak i ako ne pratite te kreatore“, rekao je Zakerberg u pripremljenim primedbama.
„Trenutno, oko 15% sadržaja u nečijem Facebook fidu i nešto više od sadržaja na Instagram fidu preporučuje naša veštačka inteligencija od ljudi, grupa ili naloga koje ne pratite. Očekujemo da će ove brojke biti više od udvostručiti do kraja sledeće godine“.
Bilo bi dovoljno loše da Meta samo ne zna koliko su ove promene omražene. Ipak, čini se da Meta zapravo zna koliko ih svi preziru, i odlučna je da svejedno uspe. Ranije ove nedelje, šef Instagrama Adam Moseri osvrnuo se na široko rasprostranjenu nepopularnost nekoliko njegovih promena, uključujući porast preporučenih postova, i ponovo potvrdio da se one dešavaju bez obzira na to.
„Sada, ako vidite stvari u svom feedu koje su preporuke za koje niste zainteresovani, to znači da radimo loše rangiranje i moramo da se poboljšamo“, rekao je Moseri. „Ali mi ćemo nastaviti da pokušavamo da budemo bolji u preporukama jer mislimo da je to jedan od najefikasnijih i najvažnijih načina da se kreatorima pomogne da dođu do više ljudi.“
Nema veze što mnogi ljudi ne žele da ih dosegnu stvaraoci koje ne poznaju.
Prema Zakerbergu, ove promene su zapravo korisne i za angažovanje i za kvalitet fidova korisnika, umesto da iritiraju prepreke za sadržaj koji zaista želite. Naravno, postoji i sporedna prednost za Meta-u što već zna kako da efikasno unovči takav sadržaj koji vodi algoritam. Mi smo svi osim novca pinjate u mrtvim očima Big Tech-a.
Čini se da Meta ne brine da će ga korisnici napustiti radi zelenijih pašnjaka sa manje nanosa, s obzirom da Facebook-ov broj dnevnih aktivnih korisnika ponovo raste nakon što je doživeo svoj prvi pad krajem prošle godine.
Uprkos tome, mogućnost da se korisnici stisnu za svaki novčić prihoda od reklama i dalje se bori da ublaži prihod koji je Meta preuzeo od prošlogodišnjeg ažuriranja politike privatnosti kompanije Apple. Ova promena je omogućila korisnicima iOS-a da zaustave aplikacije da ih prate, čime se oduzima veliki deo Meta-ine strategije oglašavanja. Izveštaj o zaradi u sredu je izvestio da je ukupan prihod Mete pao za jedan odsto u poređenju sa drugim kvartalom prošle godine.
(Espreso/mashable.com)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!