neverica
PORODIČNI ODMOR IZ SNOVA PRETVOREN U NOĆNU MORU: Devojčica ostala u SUZAMA nakon DRAME na aerodromu!
Promenili su let KLM-a za 30. maj i pretpostavili da je sve u redu nakon što su od KLM-ovog partnera Delta primili e-poruku sa potvrdom i link za onlajn čekiranje
Devojčica je ostala u suzama kada njenoj porodici nije dozvoljeno da se ukrca u avion za Dizni svet zbog zabune na aerodromu.
Šeldon Miler i njegova porodica trebalo je da odlete iz Birmingema za Orlando na Floridi 3. aprila, ali su morali da odlože putovanje pošto je njegovom tati dijagnostikovan rak.
Promenili su let KLM-a za 30. maj i pretpostavili da je sve u redu nakon što su od KLM-ovog partnera Delta primili e-poruku sa potvrdom i link za onlajn čekiranje.
Ali njihovo uzbuđenje brzo se pretvorilo u bedu kada su stigli na aerodrom, a član osoblja im je rekao da nisu rezervisani za let koji polazi tog dana.
Šeldon je rekao: „U tom trenutku, naša sedmogodišnja ćerka je briznula u plač, a ni naš 13-godišnji sin nije bio baš zadovoljan, kao ni mi.
„Potom smo proveli tri sata pokušavajući da razgovaramo sa nekim u KLM-u, da bi nam na kraju predstavnik kol centra rekao da to moramo da rešimo preko društvenih medija jer oni to nisu mogli da urade.
„Nikad u životu nisam čuo ništa tako smešno kada je u pitanju posao.“
Na kraju je tata odlučio da plati 100 funti za hotelske sobe na aerodromu u Birmingemu i 2.500 funti za alternativne letove sa Aer Lingusom.
Porodica je konačno mogla da uživa u svom putovanju u Dizni svet, ali je naišla na probleme kada je 9. juna došlo vreme da se vrate kući i ponovo im je rečeno da nisu rezervisali nijedno mesto na svom letu.
Milerovi su na kraju krenuli bizarnim putem kući sa Virdžin Atlantikom – od Orlanda do Hitroua, zatim do Amsterdama, a zatim do Birmingema.
Šeldon je rekao: „Niko se ni na koji način nije pojačao.
Čitavo iskustvo je delovalo kao jedan ogroman prelazak paketa, a niko u KLM-u nije ni izbliza zainteresovan za pitanje našeg klijenta, a kamoli voljan da preuzme odgovornost za to.“
Metro.co.uk je kontaktirao KLM za komentar.
Ovo je jedan od nekoliko porodičnih praznika koji su trenutno uništeni usred aerodromskog haosa u Velikoj Britaniji.
U sličnoj priči, Keli Metjuz je uštedela hiljade funti i odvela svoju mamu i njenog devetogodišnjeg sina Noa u Diznilend u Parizu.
Trio je stigao na aerodrom u Bristolu obučen u uši Mikija Mausa inspirisanog Diznijem, spremni za odmor u Parizu.
Ali ubrzo se pokazalo da su njihovi letovi otkazani „bez razloga“. Keli, iz Saundersfuta u Pembrokširu, insistira da su proverili status leta pre nego što su otišli. Rekla je:
„Kada smo stigli na aerodrom, ponovo sam proverila aplikaciju. Ovaj put je rečeno da je otkazan, bez navođenja razloga.’
Keli (35) je od tada čula da je EasiJet otkazao let u tako kratkom roku zbog „problema sa posadom“.
EasiJet je rekao da će klijentima pružiti priliku da ponovo rezervišu različite letove i dobiju puni povraćaj novca.
(Espreso/Metro.co.uk)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!