loša praksa
VOZAČ OBRUKAO PUTNICU PRED CELIM AUTOBUSOM: Svi su gledali u nju! Ovo je njena ISPOVEST
Splićanka je bila besna
Split Promet d.o.o. je gradska firma koja Splićanima svakodnevno osigurava uslugu javnog prevoza.
U poslednje vreme vozači Prometovih autobusa dospeli su u javnost zbog neprijatnosti koje doživljavaju vozeći autobuse pa im tako putnici prete, razbijaju autobuse itd. No, čini se da ponekad i vozači te firme takođe znaju izazvati neprijatnost kod drugih, odnosno svojih putnika.
Takvo iskustvo podelila je jedna Splićanka s Dalmatinskim portalom u svom pismu.
Opisala je kako vozači Prometa neće krenuti sa stanice dok svi u “zagužvanom” autobusu ne pokažu kartu pa ih onda prozivaju preko mikrofona.
Njeno pismo prenosimo u celosti:
- Svakodnevno čitam o napadu na Prometove vozače. Jedan ima povredu arkade, drugom su otuđeni novci… Kada takve stvari čitam, zgrožena sam. Nezamislivo mi je da čovek zbog toga što časno i uredno obavlja svoj posao trpi takve strahote. No, svaka strana priče ima svoju i drugu medalju.
Neki dan, sam nakon posete bratiću u bolnici čekala bus na Križinama. Vremenski uslovi neprihvatljivi. Stiže autobus, imam pokaznu, i uđem na druga vrata… U tom trenutku, vozač uzima mikrofon i poziva me po opisu odevnog predmeta da mu izvolim pokazati kartu. Na prvi trenutak ga nisam skužila, ali on i dalje stoji. Ne želi krenuti.
Putnici me upozoravaju da mu trebam ići pokazati kartu. I posramljena, što ‘celi puni’ autobus prvo gleda u mene, a drugo što vozač zbog mene ne želi krenuti. Pomislih u sebi, verovatno čovek ima loš dan. Sledeća stanica isti scenario, drugi likovi. Dve srednjoškolke, posramljene s kraja autobusa nakon poziva s mikrofon odlaze mu pokazati kartu. Znam, da se ulazi na prva vrata i znam da smo dužni pokazati svim vozačima kartu. U teoriji to sjajno zvuči u praksi je neizvedivo..
Kada ovaj vozač primenjuje tu praksu to izgleda ovako: bus staje na stanicu. Otvara prva. Ne želi otvoriti niti druga, niti treća dok 20 ljudi ne uđe na prva i ne pokaže mu kartu. Ljudi na drugim i trećim vratima ogorčeno viču da im otvori i redovito kasne (recimo presesti na drugi autobus). Uobičajena vožnja ovog vozača se po stanici prolongira, određeno vreme. Dakle, svi putnici kasne…
Ironično je što u Prometa slovi za najboljeg vozača, i da bi sve kolege trebali raditi po njegovom sistemu, pardon režimu. Recimo, da 300 vozača sprovodi pravdu da svaki dan, na način na koji ju on provodi (drsko, bezobrazno i neprimereno) na što bi sličio već devastirani Promet Split. Onda recimo da se otpuste svi kontrolori, jer uz takav sistem nema potrebe da rade…- opisala je Splićanka svoje iskustvo za Dalmatinski portal.
BONUS VIDEO:
(Espreso.co.rs/danas.hr)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!