dobra zarada
Damir objasnio koliko zarađuje kao kamiondžija u Nemačkoj: Tvrdi da ima veće pare od ministra u Hrvatskoj (VIDEO)
Kad se odradi ceo mesec, firma zna koliko tačno treba da isplati, a plata se isplaćuje nekoliko dana pre početka meseca, i to kroz dve uplate, prepričava
Damir Lenart, vozač kamiona koji je preselio u Nemačku i koji svakodnevno objavljuje sa svojom porodicom iskustva života u Nemačkoj, odlučio je da podeli sa svojim pratiocima koliko tačno zarađuje kao koodinator u jednoj kompaniji.
Kako je kazao, njegova supruga i on mogu ''samo sanjati'' o takvoj zaradi u Kutini, naglašavajući kako vozači kamiona u Nemačkoj, ako pokažu da znaju posao, imaju šanse da zarade dobre pare.
Kad se odradi ceo mesec, firma zna koliko tačno treba da isplati, a plata se isplaćuje nekoliko dana pre početka meseca, i to kroz dve uplate, prepričava. Damir je ispričao kako je u njegovom slučaju to bilo da je 24. januara dobio 1.000 evra, a ostatak od 2.260 evra je dobio 8. februara. Isto je bilo i u mesecima kasnije, s tim da je plata zbog broja odrađenih sati varirala, a najviša je bila u junu - ukupno 3.841 evra. U maju, navodi Damir, nije puno radio te je dobio nešto nižu platu, 2.845 evra.
Ovo je sve bez povišice koja je sad bila. To sve dobijam kao koordinator. Da sam samo vozio, imao bih negde 300 evra manje i to je sve što ja vozim ovde u krugu firme ili što vozači rade na nekim kraćim rutama. Ima 12 kilometara do proizvodnje u Raštatu i 12 nazad. To je sve što se vozi. Rajnmunster je na 15 kilometara, iz Mugenštruma mi je još bliže, ima devet kilometara do proizvodnje. To je to što se vozi za 3.000 evra - prepričao je.
Prosek Damirove plate bio je 3.255,46 evra.
- Čuo sam da je neko rekao da u jednoj branši nema plate više od 2.000 evra. Pa neko bi možda otišao, pa čuje na televiziji takve stvari, a ja sam zarađujem više. Nemačka je široki pojam i različite su plate, a jedan vozač ovde može da zaradi kao ministar u Hrvatskoj - ispričao je.
Damir takođe naglašava kako su veće razlike i među pokrajinama, pa naveo kako je na primer, Baden-Vutemberg razvena pokrajina koja ima dosta firmi poput Mercedesa, dok s druge strane puno Hrvata živi na pograničnom području Rozenhajma gde industrija nije toliko jaka pa su s tim i plate niže.
- Išao sam do Kasela nešto severnije i već po benzinskim pumpama, kad vidim da su cene goriva više, znam da su i plate niže. Ali, njihove plate jesu niže, ali se tamo može iznajmiti stan po puno nižoj ceni - poručio je.
Bonus video:
(Espreso/Večernji list/Preneo D.M.)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!