HRVATICA OTKRILA ŠTA JOJ SE DESILO U SPLITU, PA JAVNO UPOZORILA TURISTE! Isprozivala SVOJ NAROD - NEVIĐENA SRAMOTA!
Hrvatska zastava, Foto: Shahid Mehmod / Panthermedia / Profimedia

IZNENADIĆETE SE

HRVATICA OTKRILA ŠTA JOJ SE DESILO U SPLITU, PA JAVNO UPOZORILA TURISTE! Isprozivala SVOJ NAROD - NEVIĐENA SRAMOTA!

Kako je objasnila u anonimnoj objavi na Reditu prevara se odnosi na to da cene nisu iste na cenovniku i na računu

Objavljeno:

Jedna Hrvatica upozorila je svoj narod ali i sve turiste da ubuduće dva puta pogledaju račun iz restorana i kafića u njenoj zemlji, jer kako navodi, postoji "doslovna prevara u cenama".

Kako je objasnila u anonimnoj objavi na Reditu prevara se odnosi na to da cene nisu iste na cenovniku i na računu, te će zbog toga svako platiti par evra više a da to unapred neće ni znati. Ova prevara navodno joj se desila u jednom restoranu na splitskoj Rivi.

"Pre neki dan sam bila sa prijateljicama u Splitu, odlučile smo da sednemo u restoran na Rivi da večeramo. Nas tri, na stolu dva cenovnika i QR kodovi na podmetačima za tanjire. Njih dve uzmu meni, ja skeniram kod. Naručimo, pojedemo i tražim račun, te platim karticom.

Nakon plaćanja, zajedno sa potvrdom od kartice, dobijem i konkretan račun sa stavkama koji je veći od očekivanog, pa vidim da su u poređenju sa cenama na QR kodu sva jela bila naplaćena 3-5 evra više, pića takođe 1-2 evra skuplja. Pošto i sama radim taj posao, nisam se žalila konobarima jer znam da oni nisu ti koji određuju cene, nije mi bilo do 15 evra, ali nekome to znači mnogo više nego meni pa eto, pažljivo pogledajte račun pre plaćanja", napisala je ona pa dodala:

"Turisti mogu biti naporni, dosadni i užasni, ali veliki broj njih celu godinu štedi i odvaja od sebe da bi došli u Hrvatsku, a ovakvi lihvari ih opljačkaju u tri meseca da kupe nekoliko apartmana, pokoji BMW i super".

"Ovo više nema smisla"

Njeno otkriće iznerviralo je mnoge ljude, koji su svoje nezadovoljstvo napisali u komentarima.

"Ja bih se žalio… čuj 15 evra. Neki ljudi rade za te pare skoro ceo dan", "Trebala si se žaliti konobarima. Ako mogu, neka pozovu vlasnika. Konobari su oni koji predstavljaju restoran i oni su tvoj kanal komunikacije. Naravno, prijaviti inspekciji", "Ništa od toga, i ja sam prijavljivao, kroz šest meseci dobiješ odgovor da svako ima pravo da drži cenu koju želi, a to da li ćeš ti platiti tu cenu, to je na tebi", "To je to, idem na more sa šatorom i paštetama. Ovo više nema smisla", bili su samo neki od komentara ispod objave.

Bonus video:

07:29

ALEKSANDAR SENIČIĆ O LETOVANJU SRBA I NAJATRAKTIVNIJIM DESTINACIJAMA ZA LETOVANJE

(Espreso/Blic/Gordana Vuksanović/Prenela: N.J)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.