KUPILA 5 PAKETA PRŠUTE, PA OSTALA U ŠOKU KAD JE VIDELA ŠTA SU JOJ NAPLATILI: Na ovo svi NASEDNU - PAZITE!
Pršuta ilustracija, Foto: Rina

PAZITE SE!

KUPILA 5 PAKETA PRŠUTE, PA OSTALA U ŠOKU KAD JE VIDELA ŠTA SU JOJ NAPLATILI: Na ovo svi NASEDNU - PAZITE!

Jedna Splićanka ispričala je svoje neugodno iskustvo koje je doživela u trgovini

Objavljeno:

Jedna Splićanka ispričala je svoje neugodno iskustvo koje je doživela u trgovini Pršutane Pazaru. Naime, prodavačica joj je zapakovani vakumirani pršut izvagala i naplatila joj gramažu pršuta s plastičnom ambalažom.

– U Pršutani u Splitu, na Starom Pazaru, uzela sam pet paketa pršuta. Svaki paket ima bar kod, kao i navedenu masu. Radnica na kasi izvagala je pršut s ambalažom i sama mi rekla da je odbila ambalažu. Ako je sve navedeno na ambalaži, stvarno nema potrebe za vaganjem, ali OK... – počela je s pričom.

Nakon što je stigla kući, odlučila je sama izmeriti pršute. Nakon merenja shvatila je da joj radnica nije odbila gramažu pakovanja, iako je rekla da hoće. Po ceni pršuta naplaćeno joj je, navodi, i plastično pakovanje.

– Odlučila sam sama izmeriti pršute kod kuće i vaga se razlikuje u 0,003 kilograma, što znači da radnica uopšte nije ništa odbila, nego je svesno i namerno lagala. Na računu takođe nema stavke "odbijanje ambalaže". Kad se zbroji stvarna masa pršuta na paketima dobije se 0,884 kilograma, na računu je 0,931 kilogram – ispričala je.

No mora se reći da ko radi, taj i greši. Iako ovakvo iskustvo za kupca sigurno nije ugodno jer se oseća prevarenim, greška se svakome može dogoditi. Ako se radi o posebnom slučaju, nije to toliko značajan iznos.

Na kilogram pršuta kojem je cena 21,99 eura, to ispadne koji cent više od jednog eura. No ako se radi o ustaljenoj praksi, skupi se tu ozbiljan novac samo na plastičnoj ambalaži. Euro po euro...

O ovoj situaciji oglasila se i sama Pršutana. Rekli su nam da to nije uobičajena praksa i da bi se zapakovani pršuti trebali naplaćivati skeniranjem bar koda.

– Greške se događaju, stvarno mislim da nema smisla da se na ovaj način rešava taj problem. Svi kupci koji su nezadovoljni mogu doći do nas i dobiti povrat novca ili zameniti proizvod. Nismo ranije imali nikakvih problema, ovo je mali porodični posao. Imamo 10 prodavnica i 20 radnika koji kod nas rade više od 10 godina, dakle zadovoljni smo njima, a i oni su zadovoljni uslovima rada. Nije nam namera nikoga zakinuti, gospođa može doći do poslovnice i ispravićemo grešku ako se dogodila – kazali su iz Pršutane.

Bonus video:

33:54

CENTRALNI DNEVNIK 11.06.2024.

(Espreso/Kurir/Slobodna Dalmacija/Prenela T.Š.)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.