pošta
NARUČILA JE PAKET I UPALA U PROBLEM: I ne može DA GA REŠI
Jedna korisnica je u zajednici HReddit koja okuplja oko 125.000 članova iz Hrvatske opisala svoj problem s pošiljkom koji nikako da se reši.
Čekanje paketa ponekad zna biti živopisno iskustvo. Od gubljenja pošiljke i posledičnog gubljenja živaca, do svađa na šalteru ili putem telefona sa zaposlenima pošte, velike su šanse da ste doživeli barem jednu neugodnost.
Jedna korisnica je u zajednici HReddit koja okuplja oko 125.000 članova iz Hrvatske opisala svoj problem s pošiljkom koji nikako da se reši.
"Više od nedelju dana čekam paket koji je poštar možda odneo sebi kući", naslov je njene objave.
"Pre nedleju dana odem do pošte da vidim gde je paket jer stoji kod njih u kancelariji i vidim ne nameravaju izvršiti dostavu, ali poznavajući njih možda su već 'pokušali' pa sam otišla da vidim... Teta na šalteru je pretražila celi pozadi deo kancelarije i vrati se i kaže da ga ne može naći pa mi reče: 'Možda je poštar poneo kući sa sobom, ali da će verovatno sutra dostaviti'. Ja pitam: 'Sutra?', na šta je samo potvrdno stresla glavom i ja odoh kući... Naravno prošlo nedelju dana od tog njenog i taj paket je još i dalje navodno u njihovoj kancelariji prema trackingu i dalje nema pokušaja dostave na kućnu adresu... I šta da sad ja radim? Da još čekam taj pokušaj dostave ili da nekog kontaktiram? Jer čisto sumnjam da će biti koristi od njih u toj kancelariji", opisala je svoje iskustvo s poštom.
'Budi pristojna i uporna'
Korisnici su joj u komentarima dali razne savete. Kako to obično biva, neki od njih nisu bili praktični.
"Idi poštaru kući i isprebijaj ga pištoljem u glavu", komentar je s najviše lajkova.
Jedan korisnik se potrudio i ponudio konstruktivno rešenje.
"Piši pisani prigovor, objasni situaciju, napiši šta je bilo kad si došla proveriti s njima na šalteru i šta ti je odgovoreno. Skrinšotuj tracking broj sa time što tracker kaže (da je kod njih), navedi da nisi dobila papir o pokušaju dostave. Sve to u mail na kontakt@posta.hr, ispuni online obrazac s istim tim podacima, plus što traže (ime, prezime, adresa, OIB itd.), i za kraj imaš broj koji se naplaćuje ili slanje pisanog prigovora bez plaćanja poštarine. Bitno ti je da imaš napismeno sa slikama (screenshot) za dokaz svojih tvrdnji, to će ti teško iko osporiti. Pazi da se vidi datum na screenshotu (piše obično na vrhu liste ili skrinšotuj celi ekran sa datumom od Windowsa). Srećno. Budi pristojna i uporna.
Meni su odgovorili na prijavu sa online obrasca u roku 3-3,5 sata. Preporučujem svima da probaju prvo taj oblik komunikacije, ovo danas je bilo poprilično efektivno. Ja sam dobio traženo", poručio je korisnici.
Duže čekanje pošiljke je uobičajeno
Neki su opisali svoja iskustva s dugim čekanjem paketa.
"Samo kažem, ali jednom sam naručio paket sredinom 4. meseca, dostava je bila do 20 radnih dana. Došao mi je sredinom 10. meseca", poručio je jedan komentator.
"Znao sam pakete čekati i po dva meseca, doći će ili neće", nadovezao se drugi.
Jedan korisnik uveren je da poštar već uživa u sadržaju paketa.
"Nadam se da će makar ostaviti recenziju proizvoda", komentarisao je.
(Espreso/Net.hr)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!