JEDAN PROIZVOĐAČ SE ISTAKAO U PRODAJI AUTOMOBILA! Japanska kompanija dominira uprkos problemima
Automobil, Foto: Youtube printscreen

prodaja

JEDAN PROIZVOĐAČ SE ISTAKAO U PRODAJI AUTOMOBILA! Japanska kompanija dominira uprkos problemima

Prodaja od 623.777 hibridnih Toyotinih vozila, što je povećanje od +19% u odnosu na prethodnu godinu, predstavljala je 58% ukupnog obima isporučenih hibrida

Objavljeno:

Japanska kompanija je kao i mnogi drugi proizvođači imala dosta problema sa nestašicom mikročipova, ali su uspeli da zabeleže odličan prodajni rezultat na Starom kontinentu u 2021.

Bili smo svedoci da je Toyota morala i značajno da smanji proizvodnju zbog nestašice komponenti, ali to se nije odrazilo u konačnom rezultatu.

Japanska kompanija je prodala 1.076.300 Toyotinih i Lexusovih vozila u periodu januar-decembar 2021. godine, što je rast od osam odsto, i tako znatno prevazišla ukupan rast stabilizovanog tržišta koji je iznosio jedan odsto na godišnjem nivou.

1 / 3 Foto: Profimedia

Treba napomenuti da su ovo rezultati za celokupan evropski kontinent, koji se razlikuju od statistike za EU, EFTA, i Veliku Britaniju koju možete videti ovde.

Tokom navedenog perioda, ukupan tržišni udeo Toyote Motor Europe porastao je za 0,4 procentnih poena, na 6,4%, što je rekordan rezultat u istoriji kompanije, nastavljajući trend ukupnog rasta za 1,4 odsto od 2018.

Ovim rezultatom Toyota je po prvi put postala drugi najprodavaniji brend putničkih automobila u Evropi. Ključni deo ovog uspeha može se pripisati rekordno visokoj potražnji kupaca za Toyotine modele s niskim emisijama CO2, koji obuhvataju široku ponudu vozila s električnim baterijama, električnim gorivnim ćelijama, kao i plug-in hibridno-električnih i hibridno-električnih vozila.

Prodaja od 623.777 hibridnih Toyotinih vozila, što je povećanje od +19% u odnosu na prethodnu godinu, predstavljala je 58% ukupnog obima isporučenih hibrida, i 70% u zapadnoj Evropi.

U decembru su Toyota i Lexus predstavili nekoliko novih elektrifikovanih proizvoda koji će činiti ključni element u ispunjavanju strategije neutralnosti emisije ugljenika. Globalno, kompanija će ponuditi 30 električnih vozila na baterije do 2030. godine, pokrivajući sve segmente.

(Espreso/Agencije)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.