NEVEROVATNA JAČINA
ELEKTRIČNI HIPERAUTOMOBIL IZ HRVATSKE U EKSTREMNIM USLOVIMA: 1.914 "konja" po snegu i LEDU! (VIDEO)
Gumu karakteriše posebna oznaka na bočnoj strani koja svedoči o zajedničkom razvoju koji je Pirelli sproveo u partnerstvu sa kompanijom Rimac
Serijska proizvodnja električnog hiperautomobila iz Hrvatske je startovala, a isporuke kupcima širom sveta počeće u sledećih nekoliko meseci.
Tim kompanije Rimac je završio dve intenzivne nedelje zimskog testiranja u Pirelijevom centru Sotozero, u blizini Arktičkog kruga u Švedskoj. Zbog neobično visokih dnevnih temperatura, testovi su sprovođeni noću kada su temperature bile najekstremnije, prilagođavajući sisteme kao što su ABS, ESP i drugi, pre nego što počne isporuka prvih produkcijskih automobila.
Nakon nekoliko godina simulacija i testiranja na stazama, i u testnim centrima širom Evrope, potpuno električni Rimac Nevera sa 1.914 KS već je prošao homologacione testove bezbednosti za SAD i EU, serijska proizvodnja je u toku i kompanija je spremna da započne isporuke kupcima širom sveta u narednih nekoliko meseci.
Da bi se obezbedilo da svaki sistem savršeno funkcioniše u svim uslovima, Rimac tim se uputio u Švedsku da potvrdi rezultate koje su prethodno postigli na putu, na stazama i u klimatskim komorama. Ovo okruženje bila je idealna prilika za testiranje Nevere na preporučenim zimskim gumama - Pirelli P Zero Winter.
Gumu karakteriše posebna oznaka na bočnoj strani koja svedoči o zajedničkom razvoju koji je Pirelli sproveo u partnerstvu sa kompanijom Rimac. Inače, standardne "letnje" gume za Neveru su Michelin Pilot Sport 4S.
"Za nas je ovaj proces testiranja u ekstremnim uslovima bio prilika da Neveru dodatno usavršimo, uverivši se da je sve u redu pre prvih isporuka vlasnicima. Čak i posle dve nedelje provedene na temperaturama od oko -15°C i prilično zahtevnog režima testiranja, naš prototip je ispunio 100% očekivanih rezultata, tako da znamo da svi naši sistemi mogu pouzdano da rade čak i u ekstremnim uslovima", rekao je Mate Rimac, generalni direktor Rimac grupe.
"Ono što smo takođe želeli da postignemo je da razvijemo supersportski automobil koji može da vozi i u kome može da uživa neko ko nije najiskusniji vozač. Pronalaženje ravnoteže u stvaranju uzbudljive vožnje prilagođene vozaču, a ipak bezbedne vožnje u automobilu od 1.914 ks sa četiri nezavisna elektromotora je naš cilj od prvog dana, a kako se testiranje bliži kraju, mogu sa sigurnošću da kažem da je to upravo ono što je postignuto sa Neverom", zaključio je on.
(Espreso / Poslovni.hr)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!