hit!
TVITERAŠI SE "SPRDAJU" SA NADALOM: Španac predstavio novi PARFEM - kako vam zvuči "Mošus gaćeron"? (FOTO/VIDEO)
Društvene mreže se usijale
Možda Rafael Nadal ne blista na terenu u poslednje vreme, ali mu ide u preduzetničkim "vodama".
Naime, Španac je dozvolio senzaciju Tomiju Polu na startu Mastersa u Parizu, i sada će imati više vremena da se pripremi za Završni Masters.
Do tada ima druge zanimacije...
Udružen sa svojom suprugom, poznati teniser je predstavio dva nova parfema pod nazivom In All Intimacy. Inspiraciju za mirise par je pronašao u plavim vodama Majorke i predivnim biljnim mirisima divlje Španije.
Poznati par je svoju strast prema parfemima iskoristio kako bi osmislio dva potpuno nova mirisa, koje je na tržište plasirao poznata brend Henry Jacques.
Nadal je objasnio u razgovoru za časopis Vogue, šta za njega predstavljaju mirisi: “Ako se istuširam i ne stavim parfem, ne osećam se potpunim. Ta navika je deo mog života već dugo.”
Objašnjavajući razlike između mirisa koje je nedavno predstavio, poznati sportista ističe da je jedan parfem jači i dizajniran tako da ga nosi kada igra tenis. Sadrži svetle, energične note koje dolaze zajedno sa korijanderom, limunom i španskim pelinom, a upotpunjen je mirisom kedrovine.
Drugi je intimniji miris, koji se fokusira na cvetni i suptilni nadražaj citrusa.
Osvajač 22 grend slema ističe da su mirisi sastavni deo njegovog života od kada zna za sebe.
Možda u ovoj izjavi treba potražiti objašnjenje za čudne rituale španskog tenisear tokom mečeva, koji su nam svima dobro poznati. Dakle, dira zadnjicu, hvata se za nos, pa uši... Toliko transparentno da je čak influenser i jutjuber Eliot Luni, svojevremeno snimio urnebesni video posvećen upravo mirisima (doduše manje prijatnim) u kom je demonstrirao čuveni potez pipkanja donjeg veša svojsvetnog Nadalu uz aluziju na parfem sa mirisom gaća.
Uprkos ovome, od svih mogućih poslova na svetu, Nadal se odlučio da ipak napravi parfem, što bi moglo da se ispostavi kao sumanuta, a možda i odlična odluka. U svakom slučaju, marketinški vrlo ispraćena.
Tviteraši naravno nisu ostali imuni na ovu informaciju. Dakle, tamo smo i saznali da je cena ovog proizvoda "prava sitnica" a da za parfem od 75ml, kupac mora da izdvoji vrtoglavih 990 funti.
"Zov divljine", "Mošus gaćeron", "Živo me zanima ko će to kupiti", "Da li je patentirao miris zadnjice?" pitaju se tviteraši.
Ipak najviše simpatija je pobrao duhoviti "Eau de toilette" tvit, kao asocijacija na bliskost Nadalovih tikova i mirisa toaleta.
(Espreso/b92)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!