VELIKI INTERVJU
65 ODSTO SRBIJE PLUS 2 MILIONA NAVIJA ZA ZVEZDU: Reči funkcionera koje će jako zaboleti svakog Grobara!
- Košarka je jedan od najvažnijih i najpopularnijih sportova u Srbiji i zbog toga smo poznati kao zemlja košarke. Međutim, razviti nove načine povezivanja navijača sa klubovima nije tako jednostavno - istakao je Sunturlić
Nedavno je kampanja „Together We Stand, Together We Can“ u režiji Crvene zvezde nagrađena srebrnom nagradom Evrolige za najbolju marketing strategiju u konkurenciji Evrolige i Evrokupa.
Tim povodom je Gazeta obavila razgovor sa Filipom Sunturlićem, gde se pričalo o marketinškim pravcima kluba kako bi navijačima crveno-belih doneli jedinstveno iskustvo, korišćenju novih tehnologija i načinu organizacije utakmica koje predstavljaju jedinstveno iskustvo za navijače.
- Košarka je jedan od najvažnijih i najpopularnijih sportova u Srbiji i zbog toga smo poznati kao zemlja košarke. Međutim, razviti nove načine povezivanja navijača sa klubovima nije tako jednostavno. Kao što već znamo, igrači, treneri i utakmice su u fokusu, ali je jasno da moramo razviti sve ostale sadržaje kako bismo, u neku ruku, promenili način gledanja posetilaca koji dolaze na svaku utakmicu- oni traže dodatne vrednosti i sadržaje na utakmici. Takođe, ta kreativnost je otvorila vrata kompletno novoj perspektivi za potencijalne sponzore i partnere i kroz godine smo išli korak po korak i došli do toga da možemo da ostvarimo neke ciljeve koje smo postavili. Želja nam je da navijač od samog ulaska u Arenu uživa u brojnim sadržajima, što otvara mogućnosti za aktivacije sponzora i mogućnost kluba za dodatnom zaradom. Sve te inovacije i novi sadržaji čine klub popularnijim za nove partnere i dovode nas korak bliže glavnom cilju a to je da postanemo potpuno samoodrživ sistem, koji zavisi isključivo od svojih prihoda - priča Sunturlić i dodaje:
- U Srbiji 65% stanovništva podržava Crvenu zvezdu, uz još oko dva miliona navijača u dijaspori, što predstavlja odličnu bazu na početku. Međutim neophodno je da kroz dodatne aktivnosti shvatimo šta svako od tih navijača želi kako bi bio aktivno uključen. Nije nam dovoljno da imamo veliku bazu pasivnih navijača, već da ih pretvorimo u aktivne učesnike u samomo radu i funkcionisanju Kluba. Iz tog razloga, kreirali smo lojaliti program i od 2018 do 2020. godine došli do cifre od 5.000 članova kluba. Naše članove na dnevnoj bazi obaveštavamo o klupskim aktivnostima. Takođe, ulažemo i u prodaju zvaničnih artikala Kluba, pa tako prodavnica “Fan Store” iz sezone u sezonu radi bolje i napreduje.
Osvrnuo se i na sve dolaske u crveno-beli tabor. Do sada ih je već bilo pet, plus trener Obradović.
- Sve je počelo dolaskom trenera i novog stručnog štaba. Saša Obradović je bio naš prvi izbor i imali smo sreće da ga potpišemo. Logično, sledeći korak je bio gledanje tržišta igrača, igrača koji mogu da se uklope u metodologiju i filozofiju našeg trenera. Mislim das mo učinili veliki korak pre drugih klubova (osim Olimpije Milano) i potpisima Noka, Lojda, Voldena, kasnije Hola i Simonovića, napravili smo upečatljivu stvar na tržištu. Niko nije očekivao većinu tih igrača da potpišu za nas, ali smo sjajnom pripremom i brzom realizacijom obezbedili potpiše željenih igrača i oni su sada deo crveno-bele porodice. Protiv timova sa velikim budžetom i pogotovo u 'Covid 19' period, novim igračima je potrebno da dobiju nešto dodatno. Privilegovani smo što su igrači koje smo želeli, željni košarke, uživaju u njoj i odlučili su se za naš program, iako je bilo ponuda nisu gledali isključivo novac. Svi oni su sjajni igrači, dobre osobe i potpuno se uklapaju u naš koncept kao i u viziju našeg trenera. Jako smo zadovoljni i ponosni što smo ispunili naše želje. Mislim da je još uvek rano da pričamo o očekivanjima, pred nama je mnogo rada do prvih utakmica. Kada mislim na mnogo rada, mislim na menadžment kluba kao i na stručni štab - pojasnio je generalni direktor Crvene zvezde Filip Sunturlić za grčku Gazetu.
Bonus video:
(Espreso.co.rs)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!