ISTRAGA OTKRILA STRAŠNU ISTINU O POGIBIJI SALE: Pilot i avion nisu imali dozvole, Emilijano imao trovanje!
Emilijano Sala je poginuo u padu aviona u januaru 2019. godine, Foto: EPA/Eddy Lemaistre

Bio u nesvesti u trenutku pada

ISTRAGA OTKRILA STRAŠNU ISTINU O POGIBIJI SALE: Pilot i avion nisu imali dozvole, Emilijano imao trovanje!

Najvažniji zaključci posle skoro jednogodišnje istrage tiču se toga da pilot Ibotson nije smeo da poleti uopšte

Objavljeno:

Posle skoro godinu dana stigli su rezultati istrage pogibije Emilijana Sale, fudbalera koji je nastradao u padu aviona u kanalu La Manš u januaru 2019. godine.

Kao najvažnija činjenica do koje je došla istraga jeste da pilot Dejvid Ibotson koji je upravljao letelicom nije imao licencu za upravljanje avionom.

Prema zvaničnim podacima Agencije za incidente u vazduhu (AAIB), takođe se navodi da je Emilijano Sala bio duboko u nesvesti zbog trovanja ugljen monksidom u vreme pada aviona.

Ostaci aviona pronađeni na dnu La Manša
Ostaci aviona pronađeni na dnu La Manšafoto: EPA/Air Accidents Investigation Branch

- Ibotson je izgubio kontrolu nad avionom dok se spuštao kako bi izbegao oblak i takođe je verovatno pogođen ugljen monoksidom - zaključak je AAIB-a.

Njegovi napori da se izvuče iz poslednjeg zarona uzrokovali su oštećenje repnog peraja i oba krila pre nego što su udarili u more u blizini ostrva Gunersi sa 434 kilometara na sat.

Ibotson (59), nije imao dozvolu da leti uveče, nije imao iskustvo za avionske instrumente. Njegova licenca za takvu vrstu aviona istekla je u novembru 2018. godine, kada mu je poništena dozvola za letenje.

Emilijano Sala je u trenutku pada bio u nesvesti
Emilijano Sala je u trenutku pada bio u nesvestifoto: AP

Istragom je utvrđeno da ni avion i pilot nisu imali potrebne dozvole za komercijalne letove.

Autopilot aviona je takođe imao konstantnu grešku i trebalo je da bude označen kao neupotrebljivim za rad.

Podsetimo, Emilijano Sale je nestao 21. januara, kada je oko 20.15 njegov avion nestao iznad Engleskog kanala. On je bio na putu iz Nanta u Kardif, gde je prešao za 16 miliona evra.

BONUS VIDEO:

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.