
FK Partizan je u potrazi za izlazom iz krize, a od sledeće sezone će gotovo sigurno imati i novog tehničkog sponzora.
Ipak, još uvek je naizvesno ko će to biti, upravo zbog nimalo povoljne situacije u Humskoj.
Crno-belima ugovor sa Pumom ističe u junu i prema informacijama Mozzart Sporta neće biti produžen.
Čelnici kluba imaju dovoljno vremena da procene šta je najbolje ne samo za imidž Partizana, već i za kratkoročnu, a šta dugoročnu politiku, pošto nije sve u brendu. Na primer, svetski poznati proizvođači sportske opreme uglavnom daju samo opremu.

Naročito klubovima iz liga koje nisu preterano atraktivne, poput naše. Novac ne daju. A novac je crno-belima u ovom času važniji od toga čiji će logo promovisati na dresu, pa je razumljivo što razmatraju različite mogućnosti.
Niko nije rekao, mada je lako pretpostaviti da brendovi poput Adidasa ili Najkija nisu zainteresovani da daju i dresove i novac, zbog čega na Topčiderskom brdu rezonuju da li da se okrenu nekom manje poznatom dobavljaču koji ću ubrizgati i finansijska sredstva. Zauvar je i nekoliko stotina hiljada evra posle svih pošasti u režiji prethodnog rukovodstva.
Na primer, Crvena zvezda je u situaciji kad je ona bila opterećena dugovima izabrala Makron i dobila i novac i opremu koju svi hvale, Fudbalski savez Srbije se odlučio sa Kapeli, iako nije previše zastupljen na evropskom tržištu, jer je to promocija američke kompanije pred Mundijal 2026. na teritoriji Sjedinjenih Američkih Država, Kanade i Meksika.
U poslednjih dvadesetak godina, Partizan je za tehničke sponzore imao Pumu, Kapu, Najki, Adidas i opet Pumu.
Bonus video:
(Espreso sport/Mozzartsport)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!