ups!
ENORMAN BROJ SKOČIO U REKORDNOM ROKU: Dijana Janković UHVAĆENA U KUPOVINI PRATILACA na Instagramu! (FOTO)
Instagram je brže bolje prepoznao prevaru, pa je vratio na prvobitan broj pratilaca
Dijana Didi Janković često je u centru pažnje zbog svojih izjava i ispada, zbog čega ima i mnogo pratilaca na društvenim mrežama, ali ipak ne toliko koliko bi želela. Ona je izgleda kupila pratioce na Instagramu, i to celih 2,5 miliona, ali izgleda da je ova mreža time „zbunjena”, pa na aplikaciji piše podatak od 1,9 miliona, dok na Gugl pretrazi njenog profila još uvek stoji 4,4 miliona pratilaca.
Naime, sudeći po skrinšotu koji se pojavio na internetu, pevačicu je pre nekoliko dana naprasno zapratilo 2,5 miliona ljudi na Instagramu, pa je dosegla čak 4,4 miliona pratilaca, ali je ta sreća kratko trajala.
Pošto je više nego sumnjiv tako nagli rast obožavalaca, Instagram je Dijani brže-bolje skinuo „višak”, tako da je ponovo „spala” na 1,9 miliona. Da su u pitanju plaćeni pratioci, dokazuju i podaci koje daje program „Social Blade”, koji se bavi analizom i statistikama na društvenim mrežama. Sudeći po analizama ovog programa, broj Dijaninih pratilaca je 1,7 miliona, dok je u poslednjih 30 dana, zaključno sa 17. januarom, prikupila 90 hiljada novih pratilaca, što nije ni približno cifri od 2,5 miliona koja se pojavila u toku samo jednog dana. Očigledno je da je Didi uspela da pokvari Instagram, koji nije uspeo da procesuira vrtoglave promene na njenom profilu.
Didi je pre nekoliko godina otpočela inostranu pevačku karijeru, kada je počela da snima pesme na engleskom jeziku i tada je sebe uporedila sa Madonom. Pored muzike, ona se bavi i modom, pa je na svojim počecima, kako tvrdi, često oblačila loše modne kombinacije kako bi privukla pažnju.
Očigledno je da je popularnost na društvenim mrežama postala važnija od realnog stanja stvari, a kupovina pratilaca često i nije tajna, kako u svetu, tako i kod nas. Rijana, Džastin Biber i Arijana Grande su samo neki od svetski poznatih zvezda, koje su kupile pratioce.
Ranije se pričalo da je Dara Bubamara kupovala preglede za svoje pesme na Jutjub platformi. Isto se spekulisalo i za repera Stefana Đurića Rastu, dok još nije bio ovoliko poznat. Prošle godine su na Tviteru napadali Teodoru Džehverović tvrdeći da je kupila pratioce na Instagramu, a ona je to demantovala. Jelena Karleuša je pre nekoliko meseci osudila sve koji kupuju slavu na ovaj način.
“Zašto likovi sa tri godine polukarijere kupuju milione pratilaca i lajkova na Instagramu i Jutjubu kad svako može da vidi da im komentarišu samo Azijati sa balkanskim imenom i nula postova? U toj lakrdiji lažne slave, lažne dizajnirane garderobe, tuđih kola, kuća i bazena nema ni zarade ni poente sem pokušaja lečenja kompleksa zauvek manje vrednosti i bolne nebitnosti”, napisala je Karleuša jednom prilikom na Instagramu.
(Espreso/Objektiv)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!