SRBI SU ODLEPILI ZA OVOM APLIKACIJOM! A ova BOMBA je tu GLAVNA ZVEZDA, samo da joj vidite OBLINE!
Sara Damnjanović, Foto: Printscreen

TIK TOK ZVEZDE

SRBI SU ODLEPILI ZA OVOM APLIKACIJOM! A ova BOMBA je tu GLAVNA ZVEZDA, samo da joj vidite OBLINE!

Društvena mreža TikTok sve je popularnija među mlađom generacijom, a u poslednje vreme po aktivnosti i uticaju uspeva da zameni čak i Instagram

Objavljeno:

Relativno mlada društvena mreža preuzima primat kod mlađe generacije korisnika, a kao uzori omladini izdavaju se infulenserke Sara Damjanović i Sara Stanković, koje za “Blic“ pričaju pre svega o lošim stranama, zaradi i popularnosti.

Društvena mreža TikTok sve je popularnija među mlađom generacijom, a u poslednje vreme po aktivnosti i uticaju uspeva da zameni čak i Instagram, koji je iznedrio mnoge influensere.

foto: Printscreen youtube

Za razliku od Instagrama, na TikTok se postavljaju isključivo video-materijali, ali ne i fotografije. Najveći broj pregleda uglavnom imaju izazovi, bizarne stvari, ali ono što budi adrenalin.

Jedna od najpopularnijih u svojoj branši, ali i broj jedan u Srbiji kada su u pitanju pratioci na ovoj društvenoj mreži, jeste Sara Damjanović, a uz nju se ističe i influenserka Sara Stanković, koja često u javnosti kritikuje uticaj ove društvene mreže na mlade.

foto: Printscreen youtube

- TikTok je za mene nova mreža, otvorila sam je za vreme karantina, iz dosade. Smatram da je najmanje ozbiljna mreža od svih koje postoje. Svaka društvena mreža može naškoditi mladima u manjoj ili većoj meri, kao i televizija i milion drugih stvari, međutim, istina je da je TikTok uveo najopasnije trendove do sada i duplirao opasnost koja je svakako vrebala najmlađu publiku. Otvorio je vrata mnogim neprihvatljivim stavovima i filozofijama bez toga da “govornici” budu sankcionisani. Ljudi, naročito deca, vole rizik i adrenalin, te ih tuđa TikTok videa vode na neku vrstu rolerkostera na koji u stvarnosti sami ne mogu da odu, barem većina - analzira Stankovićeva za „Blic“.

foto: Printscreen Instagram/saratkd7

Damjanovićeva otkriva da je kod nje popularnost počela sasvim slučajno, banalnim videom.

- Prvo sam bila dosta aktivna na Instagramu i imala sam najveći rast u 2018. godini. Toliko pregleda nisu imali ni pevači na svojim pesmama. Smatram da je to bilo teško, ali uspela sam. Sredinom prošle godine krenula sam sa tim nekim videima na TikToku i postali su viralni. U tom trenutku sam imala 70 miliona pregleda na videu na kojem nogom zatvaram vrata kuhinje. Šta znači to viralno? Video zapravo probije taj postavljeni algoritam i tako postaje dostupan, odnosno stiže do svih širom sveta - kaže Sara Stanković za „Blic“.

Kada je reč o lošim komentarima, ona smatra da, iako se javnost uzbunila protiv ovakvih sadržaja, ipak ne kritikuje tiktokere u istoj meri kao ranije infleunsere ili jutjubere.

Bonus video:

(Espreso.co.rs/Blic.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.