KIJA ŽELI DA SE LJUDI GADE NJENOG MUŽA
PREVARA UŽIVO PROBUDILA NISKE STRASTI U SRBA: Psihijatar analizirao zašto CELA NACIJA gleda ZADRUGU i koju dijagnozu MI IMAMO!
"Danas je moderno imati ljubavnicu ili ljubavnika, ali ipak mnogi nemaju petlju da se upuste u takvu avanturu"
Dr Jovan Marić, nekadašnji profesor Medicinskog fakulteta u Beogradu i poznati srpski psihijatar i seksolog, za magazin VIP iznosi psihoanalizu rijaliti ljubavnog trougla koji čine učesnici Zadruge Luna Đogani, Sloba Radanović i Kristina Kija Kockar. Naime, dr Marić tvrdi da je Kija odabrala jedini logičan put kako bi uništila svog supruga Slobu, a to je da uđe u rijaliti i pridobije javnost.
- Činom ulaska u Zadrugu Kija je pribegla jedinoj mogućoj taktici kako bi izazvala javnu kritiku svog supruga. Njena namera je da postigne efekat moralnog gađenja publike prema Slobi - kaže dr Marić i tvrdi da Luna, Sloba i Kija mnogo toga glume.
- U čitavoj ovoj priči ima i te kako mnogo glume, kao što je to slučaj i sa svakim rijaliti programom koji je dobro dramaturški osmišljen. Iako je mnogim gledaocima neshvatljivo da emocije i ljubav mogu da se fingiraju, to je na žalost TV auditorijuma postala redovna pojava - kaže poznati psihijatar i dodaje da je Zadruga gledana zbog toga što se publika identifikuje sa često bludnim i razvratnim životom glavnih aktera rijalitija.
- Danas je moderno imati ljubavnicu ili ljubavnika, ali ipak mnogi nemaju petlju da se upuste u takvu avanturu. Zato je ova rijaliti ljubavna drama zanimljiva, jer mnogi gledaoci potajno žude za preljubom, ali istovremeno imaju potrebu da pokažu osudu takvog modela ponašanja kao nakaradnog, a sve kako bi sebe predstavili kao moralno ispravne osobe - uverava Marić i tvrdi da je prosečan gledalac rijalitija sredovečna žena u pedesetim godinama.
- Ljudi kod nas, kada gledaju Slobu, Lunu i Kiju, vole da se uporede s njima i naglase da su srećni što žive u "normalnoj" porodici. Gledaoci vole kada putem TV programa vide osobe za koje smatraju da imaju devijantno ponašanje u odnosu na njih. Prosečan gledalac želi da veruje da je superiorian u odnosu na na učesnika rijalitija. Ciljna grupa ovog programa su uglavnom sredovečne žene koje nemaju bogat društveni život. Gledajući Lunu i Kiju, ona pronalaze bliske osobe iz okruženja, ali i same sebe u mladosti. Kroz njih obogaćuju svoje monotone živote i nemaju potrebu da veruju u snagu emocija tog nesvakidašnjeg ljubavnog trougla - zaključio je dr Marić.
(Espreso.co.rs)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!