ANA NIKOLIĆ ULAZI U RIJALITI: Zvanično je, PINK uspeo da se dogovori sa PEVAČICOM!
Foto: Printscreen Instagram

biće ovo šok

ANA NIKOLIĆ ULAZI U RIJALITI: Zvanično je, PINK uspeo da se dogovori sa PEVAČICOM!

Adam Adaktar, vlasnik ove imperije, sebe naziva bogom obrva, a poverenje su mu dosad poklonile neke od najpoznatijih selebritija sa domaće muzičke scene

Objavljeno: 13:22h

Porodica Adaktar je poreklom iz Čačka, svi su promenili svoja krštena imena, insistiraju na bogatstvu i brendiranoj garderobi, a novac zarađuju tetoviranjem obrva. Rijaliti je sniman od marta ove godine, a emitovaće se jednom nedeljno.

Dok se čeka prva nedelja septembra i početak Zadruge 6, na Pink televiziji s emitovanjem će krajem avgusta krenuti novi rijaliti pod nazivom „Adaktarovi“.

Za one koji ne znaju ko su, a takvih je još uvek mnogo, u pitanju je porodica Adaktar koja živi i stvara u Beogradu. Internet publici i korisnicima Instagrama su postali poznati po specifičnom životnom stilu, često čudnom i bahatom ponašanju koje je žestoko kritikovano u medijima i na društvenim mrežama.

Svoje ogromno bogatstvo stekli su jer su vlasnici savremenog centra za ulepšavanje u kome isključivo tetoviraju obrve. Adam Adaktar, vlasnik ove imperije, sebe naziva bogom obrva, a poverenje su mu dosad poklonile neke od najpoznatijih selebritija sa domaće muzičke scene.

1 / 6 Foto: Antonio Ahel/ATAImages

Izvor blizak ovoj nesvakidašnjoj porodici koja sebe smatra „savremenim aristokratama koji dišu dvorski vazduh“ otkriva za medije detalje novog rijalitija.

- Ideja i ponuda da Adaktarovi snimaju rijaliti nastala je pre skoro godinu dana. Pošto su veoma poznati u virtuelnom svetu, čelnici Pink televizije videli su u njima dovoljno ektravagantnosti i rešili da kreiraju rijaliti nalik čuvenim Kardašijanovima. U rijaliti je uloženo preko milion evra - počinje izvor, i dodaje:

- Ovo neće biti program koji će se emitovati uživo kao što je slučaj sa Zadrugom. U pitanju su snimljene i montirane epizode iz života porodice u kojoj se svi zovu na slovo A. Njihov lajfstajl, porodične vrednosti, kao i načini komunikacije u medijima često su izazivali oprečna mišljenja pa nema sumnje da neće zainteresovati široku publiku. Rijaliti je sniman od marta meseca ove godine, a u njemu će se pored familije Adaktar pojavljivati i njihovi prijatelji, saradnici, kao i veliki broj javnih ličnosti. U jednoj epizodi s najpoznatijim Čačanima koji žive u Beogradu pojavljuje se i pop zvezda Ana Nikolić koja se pridružila avanturama kralja obrva, njegovoj majci, supruzi, sestrama i deci - završava izvor svoj razgovor za Alo.

1 / 5 Foto: Printscreen/rijaliti/instagram

Priča se da su promenili prezime, kao i svoja imena, pa vode računa da svakome ime počinje slovom A. Tu su: Alis, Adam, Andžela, Asja... Na društvenim mrežama ih krikitiju da su skorojevići iz Čačka, ali niko ne spori da su od zanata kao što je tetoviranje obrva napravili vrhunski biznis. Njihove objave na društvenim mrežama često su predmet šale jer ova porodica insistira na bogatstvu i brendiranoj garderobi.

Adam Adaktar poseduje vozni park čija se vrednost procenjuje na više od pola miliona evra. On se svojevremeno pohvalio kada je kupio novi džip marke „mercedes-benc G-500“, vredan 200.000 evra. Pored ovog najnovijeg četvorotočkaša i džipa „maserati levante“, koji košta 105.000 evra, Adam se u svom voznom parku može pohvaliti i automobilom marke BMW 520, koji košta 52.000 evra, sportskim kolima „porše bokster“, koja su vredna 78.000 evra, i džipom „rendžer rover - land rover sport“, čija je cena 74.000 evra.

Bonus video:

02:08

ESPRESO ANKETA: Da li biste dali svom detetu HPV vakcinu, besplatna je i lekari su za

(Espreso / Alo)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.