TRAŽITE NEŠTO POSEBNO? Ovako zvezda serije SEKS I GRAD dočekuje ZBUNJENE mušterije u SVOJOJ radnji za CIPELE (FOTO)
Sara Džesika Parker, Foto: Profimedia

OTKRIVAMO

TRAŽITE NEŠTO POSEBNO? Ovako zvezda serije SEKS I GRAD dočekuje ZBUNJENE mušterije u SVOJOJ radnji za CIPELE (FOTO)

Sarah je liniju cipela pod svojim inicijalima lansirala pre nekoliko godina pozajmivši jedan od najčuvenijih citata iz serije koja ju je učinila globalnom megazvezdom - "Možda ne znam mnogo o muškarcima, ali o cipelama sve znam."

Objavljeno:

Sara Džesika Parker se, bez pogovora, kroz lik Keri iz "Seksa i grada" pozicionirala kao jedna od najvećih modnih ikona dvehiljaditih, opravdavajući da štikle koštaju u proseku 800 dolara - te da je kupiti najnoviji par na listi prioriteta iznad stanarine.

Sara Džesika Parker
foto: Profimedia

To hiperkonzumentsko magnovenje prvo je načela svetska ekonomska kriza, a pandemija koju proživljavamo ga je sigurno dokrajčila. Barem za neko vreme.

I uprkos tome što skoro sve stilske lekcije koje smo naučili iz kultne serije i njene blokbaster franšize inspirišu influenserke decenijama nakon premijere tada kontroverznog naslova za HBO (kada btw nismo ni znali za pojam influenserke), činjenica je da su se naše shopping navike zauvek promenile.

Kupovina više nije kardio kako je Keri volela da istakne - sad je meditiranje nad "your order has been shipped" notifikacijom u Zarinoj aplikaciji.

Kako će onda izgledati najavljeni SATC reboot u eri gde je trenerka uveliko zamenila koktel haljinu kao protagonista garderobe it devojke? Možda su najnovije paparazzo slike na kojima Sara Džesika Parker uslužuje kupce u svojoj prodavnici cipela najbolji pokazatelj za to.

Naime, Sara je liniju cipela pod svojim inicijalima lansirala pre nekoliko godina pozajmivši jedan od najčuvenijih citata iz serije koja ju je učinila globalnom megazvezdom

- "Možda ne znam mnogo o muškarcima, ali o cipelama sve znam." Posao je išao dovoljno dobro da se stvore uslovi za samostalne prodavnice, nasuprot dosadašnjem distribuiranju kroz postojeće trgovinske lance. Njujorška flagship adresa otvorena je neposredno pred lockdown, i kako pogađate, nije imala mnogo prilike da se razvije. Međutim, Sara je to prihvatila kao izazov na koji će odgovoriti koristeći svoj neupitni starpower.

U intervju za januarsko izdanje magazina Town&Country ponosno je istakla kako će često i sama raditi u radnji na Menhetnu, te čak i dostavljati online porudžbine u komšiluku. Fotoreporteri su to i zabeležili u nekoliko navrata. Pored genijalno sparenog "radnog" autfita od razdrljene kašmirske majice, Pangaia trenerke i salonki (uz zaštitnu masku, of course), još nešto upada u oči: Sarah izgleda jako zadovoljno dok šparta do magacina i nazad, noseći kutije za probu.

1 / 3 Foto: Profimedia

I nije jedina koja je shvatila šta je suština modnog biznisa u ovom trenutku - da bude lišen svakog ega i grandioznosti koja ga je do nedavno pratila. Da umesto hajpa nudi plezir. Da su najveće modne zvezde oni koji ne žive u svojoj stališ kuli od slonovače, nego među svojim kupcima - bilo na društvenim mrežama kao što to maestralno čini Simon Porte Jacquemus nudeći nam komadiće svoje svakodnevice ili u slučaju SJP, izgovaravši ono čuveno što čujemo kad uđemo u prodavnicu: "Tražite nešto posebno...?"

Zato što sad, u aktuelnoj društveno-ekonomskoj klimi, zaista svi mi od mode tražimo nešto posebno. Da sve što kupimo potom nosimo i volimo dugo nakon što mu istekne prerogativ fashion sezone. A to mogu da prave samo oni ljudi koji razumeju kako živimo.

Bonus video:

(Espreso.rs/Noizz.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.