Svi se ljubimo zatvorenih očiju: Stalno to radimo, a evo i zašto! (FOTO)

rešena misterija

Svi se ljubimo zatvorenih očiju: Stalno to radimo, a evo i zašto! (FOTO)

To ne radimo zato što je lice partnera previše blizu i ne dozvoljava da se pogled fokusira na nešto. Kako se ispostavilo, u pitanju je nešto drugo
Objavljeno:

Naime, ljudski mozak nije u stanju da istovremeno obradi vizuelnu informacije i taktilne senzacije poljupca. Ko je, u stvari, jači pol? 7 svađa u kojima nijedan muškarac ne može da pobedi ženu (GIF)

Kako je pokazala studija koju su sproveli britanski naučnici, čovek ne može da se u potpunosti istovremeno usredsredi i na vizuelne i i na taktilne nadražaje, što se ne odnosi samo na poljupce, već i na mnoge druge životne situacije. Na primer, manja je verovatnoća da čovek obrati pažnju na vibraciju telefona u džepu, ako tog trenutka nešto pažljivo prati. Naučnici su takođe skrenuli pažnju na to da, nastojeći da se fokusira na taktilne senzacije, čovek instinktivno dobija želju da zatvori oči, piše britanski Telegraf. 4 ubedljivo najgora razloga za ostanak u vezi (FOTO) (GIF)​ Tokom eksperimenta stručnjaci nisu predlagali učesnicima da se ljube. Umesto toga, oni su dali im zadatak da pronađu određena slova u tekstu. Istovremeno su volonteri morali da prate da li osećaju vibracije na desnoj ili levoj ruci. Ispostavilo se da što je bio teži zadatak za pronalaženje slova, to je manja bila verovatnoća da čovek obrati pažnju na vibracije.
Jedan od autora studije, Sandra Morfi, naglašava da je ranije bilo poznato da čovek čija je pažnja usmerena na neki zadatak koji uključuje vid, postaje manje prijemčiv za druge nadražaje koji uključuju dodir i sluh. Stručnjaci smatraju da ovo otkriće nije prvenstveno važno za ljude koji se ljube već za vozače i pilote kojima će ovo omogućiti da izbegnu niz opasnosti. Istraživanje je objavljeno u naučnom časopisu Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance. (Espreso.co.rs / B92)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.