muzika kao lek
PLJUŠTE NAGRADE ZA KAMPANJE BEOGRADSKE FILHARMONIJE: Pronašla je put do publike i u ovim uslovima!
Kampanja "Beogradska filharmonija - Muzika svuda" u saradnji sa agencijom McCann Beograd, nagrađena je sa tri priznanja, a "Filharmonijska onlajn sezona" dobila je dve nagrade
Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) nagradilo je kampanje Beogradske filharmonije sa čak pet priznanja na godišnjoj dodeli nagrada povodom dana UEPS-a.
Kampanja "Beogradska filharmonija - Muzika svuda" u saradnji sa agencijom McCann Beograd, nagrađena je sa tri priznanja, a "Filharmonijska onlajn sezona" dobila je dve nagrade.
Obe kampanje sprovedene su ove godine, u vreme pandemije korona virusa.
U kategorijama Kultura i edukacija i Covid Creative Community, "Beogradska filharmonija - Muzika svuda" nagrađena je zlatnim, a "Filharmonijska onlajn sezona" srebrnim priznanjima.
Takođe, u kategoriji Društveno odgovornih kampanja "Beogradska filharmonija - Muzika svuda" nagrađena je srebrom.
Pretvarajući krizne situacije u prilike, Beogradska filharmonija je uspela da pronađe put do publike čak i kada su koncertne aktivnosti onemogućene ili se održavaju u znatno smanjenom obimu, navodi se u saopštenju.
Tako je "Filharmonijsku onlajn sezonu" Društvo Srbije za odnose s javnošću već nagradilo za najbolju digitalnu komunikaciju.
Pored priznanja na UEPS-u za "Muziku svuda", najveći uspeh ove akcije je što se do sada čulo preko 50.000 sati muzike Beogradske filharmonije van koncertne dvorane, na 388 lokacija, i to na 103 mesta širom Srbije.
(Espreso.co.rs/Tanjug)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!