OVO JE NAJNOVIJI HIT NA JUTUBU SA 7 MILIJARDI KLIKOVA: Čak je prestigla i DESPASITO (VIDEO)
Kanal ima preko 40 miliona pretplatnika., Foto: Print Screen Youtube

HIIIIIIIIIIT

OVO JE NAJNOVIJI HIT NA JUTUBU SA 7 MILIJARDI KLIKOVA: Čak je prestigla i DESPASITO (VIDEO)

Početkom 2019. pesma se popela na 32. mesto američkih top lista

Objavljeno:

Jednostavna melodija „Doo doo doo doo doo“ kao tekst, deca koja igraju, crtane animacije - to je sadžaj u spotu za dečiju pesmu „Baby Shark“. I to uspeva. Pesma iz Južne Koreje prolazi kroz krov i od početka nedelje je najgledaniji video na Ioutubeu.

Probio je magičnu oznaku od 7 milijardi klikova na video platformi. Rime za vrtić pobeđuje one velike u muzičkom poslu. Dugo je hit „Despacito“ portorikanske pop zvezde Luisa Fonsija bio najuspešniji klip na Jutubu i trenutno ima 7,04 milijarde klikova. "Babi Shark" sada je bolji sa 7,05 milijardi.

Iza pesmice stoji južnokorejska porodična kompanija Smartstudi, koja je osnovana 2010. godine i razvija obrazovne video zapise za decu. Suosnivač i izvršni direktor je 38-godišnji programer igara Kim Min-seok. Pet godina kasnije lansirao je brend Pinkfong, sa kojim je preduzetnik takođe lansirao „Pinkfong! Kids ’Songs & Stories“ na kojoj je pesma objavljena.Kanal ima preko 40 miliona pretplatnika.

Porodično bogatstvo naraslo je na oko 125 miliona dolara, navodi South China Morning Post. Veliki deo ovoga trebalo bi da potiče od prihoda od vrtića. Pesma „Gangnam Stile“ južnokorejskog repera Psi-a već je pokazala da hitom na jutubu možete zaraditi mnogo novca . Evo kako deca plešu uz „Baby Shark“ u punoj dužini video zapisa:

„Beba ajkula“ nije uspela preko noći. Objavljen je na Jutubu 2016. Postao je sve popularniji tek dve godine kasnije. Početkom 2019. pesma se popela na 32. mesto američkih top lista.

Bonus video:

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.