KUĆA SJEĆANJA - nova pesma kao najava beogradskog koncerta i posveta velikim autorima i muzičarima (VIDEO)
Bend je pesmu gotovo u celosti snimio uživo, Foto: Milica Czerny Urban

pesma koja se snimala uživo

KUĆA SJEĆANJA - nova pesma kao najava beogradskog koncerta i posveta velikim autorima i muzičarima (VIDEO)

Nova pesma grupe URBAN&4 stiže uoči velikog beogradskog koncerta koji pripremaju za 14. april u SubBeernom centru

Objavljeno:

​Pesma "Kuća sjećanja" novi je singl grupe Urban&4, kojom je, na neki način, zvukom, izražena počast velikim autorima i muzičarima. Svakodnevno učeći od Elvisa, Lennona, Dylana pa do Joni Mitchell, Kristoffersona, Simona & Garfunkela i svih ostalih, onih nešto manje, ali i onih svima poznatih umetnika, bend je ovog puta odlučio da se odmakne od istraživanja zvuka i da se okrene isključivo pesmi i tome da joj se posveti zaslužena i potrebna pažnja.

Upravo zato, a svesni da najbolje zvuče kada sviraju svi zajedno, bez zasebnih snimanja pojedinačnih instrumenta i izbegavajući pogodnosti koje nudi današnja tehnologija, bend je pesmu gotovo u celosti snimio uživo, onako kako to rade svirajući na koncertu.

​Pesma je snimljena u ,,RSL" studiju u Novom Mestu. Nikša Bratoš se odazvao pozivu i pridružio se bendu, kao aranžer, u ovoj novoj muzičkoj avanturi.

Tekst ,,Kuće sjećanja” govori o uvek uzaludnom pokušaju da pobegnemo od prošlosti, lične ili kolektivne; o tome kako je svaki korak koji u životu učinimo podjednako važan i da tek kada prihvatimo prošlost kao nešto što se ne može izbeći, a ni promeniti, tek tada, možemo očekivati i graditi bolju budućnost.

Video spot za pesmu "Kuća sjećanja”, autorski zajednički potpisuju Milica Czerny Urban i Damir Urban.

foto: Milica Czerny Urban

Nina Sabo, talentovana riječka glumica, i Damir Urban, kao jedini akteri spota, utelovljuju istovremeno lik prošlosti, ali i ocrtavaju osobe koje nikako ne mogu da uteknu prošlosti.

- Smatrali smo da pesma govori dovoljno već sama za sebe i da nema potrebe slikom podvlačiti ono što je već svima jasno. Zato smo se odlučili za svojevrsnu igru asocijacija i pokušali se slikom povezati uz pesmu, tako da slušatelju ne smetamo u slušanju pesme, već da samo pokušamo otvoriti još pokoja vrata interpretaciji - opisali su novi spot Milica i Damir.​

Promotivna cena ulaznica iznosi 800 dinara, nakon čega če koštati 1.000, odnosno 1.200 na dan koncerta, 14. aprila, na ulazu u SuBbeerni centar (ukoliko ih bude ostalo). Dostupne su u kafeu Šikarica, Skadarska 22.

Bonus video

ESPRESO TVITER: Miloš Đurović

(Espreso.co.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.