Zastrašujuće
Ovako se postaje ZVEZDA i nije nimalo zabavno! Tajne koje od vas KRIJE muzička industrija!
Postoje gomile talentovanih muzičara koji nikada ne dobiju svoj veliki momenat. Ponekad vam u tome mogu pomoći poznanstva unutar industrije, a ponekad vam se jednostavno posreći, kao npr. Justinu Bieberu sa njegovim YouTube videima.
Ipak, možda muzička industrija spolja deluje kao prelepo mesto puno luksuznih automobila i rasprodatih koncerata, ali iza scene postoje mnoge tajne. I te stvari nisu uopšte zabavne koliko ljudi iz industrije žele da mi mislimo da jesu.
U svetu muzike su stvari mnogo drugačije nego što su nekad bile. Nekad davno, izvođači su zavisili isključivo od prodaje albuma i singlova, a kada su potpisali ugovor dobijali su ogroman depozit dok ne počnu da stižu čekovi od njihovog proizvoda tj. muzike. U današnje vreme, albumi se skoro i ne prodaju jer većina nas ili strimuje, ili muziku preuzima na piratskim sajtovima. Zbog toga je muzička industrija morala da pronaće nove načine promovisanja svojih zvezda. Danas je mnogo teže uspeti jer se muzika ne prodaje, a svima je jasno da izdavačke kuće i producente interesuje samo profit.
Izdavačke kuće podmićuju radijske voditelje
Nije iznenađujuća činjenica da je za muziku koju čujete na radiju neko platio da se toliko vrti. Dešava se da upalimo neki Američki radio pa slušamo Taylor Swift pet sati bez prestanka, a s obzirom na to da domaće radio stanice prate strane, na svim radijima čujemo skoro identične plejliste.
Izdavačke kuće podmićuju radio stanice kako bi njihovi izvođači dobili više vremena u programu. To jeste ilegalno, ali to takođe ne znači da se to ne radi. Postoje mnogi koji žele da proguraju svoje nove izvođače na radiju, a samim tim i na top listama, pa nije čudno što se oni ne libe da daju malo novca kako bi stigli do svog cilja - a taj cilj je da dobiju još više novca zahvaljujući uspehu svog izvođača.
Svađe poznatih su uglavnom nameštene
Stalno gledamo svađe raznih izvođača. Već godinama je aktuelna svađa Kanye Westa i Taylor Swift, a čini se da Nicki Minaj mrzi sve redom. Naravno, neki od izvođača stvarno imaju probleme, ali većina ovih "svađa" je nameštena zbog publiciteta.
U današnjem svetu interneta dovoljna su dva tvita da ceo svet počne da priča o tome. Sledeće što se desi je da izvođač kojem je opala prodaja ponovo krene da razvaljuje top liste. Nije da su sve te svađe lažne, ali činjenica je da je većina nameštena. Dobre su šanse da se ove zvezde ne mrze toliko koliko žele da mislimo da se mrze.
Kupuju se lajkovi, pratioci i pregledi
Koliko puta se desilo da vam neki izvođač privuče pažnju svojim uspehom "preko noći"? Za većinu tog uspeha verovatno može da se zahvali Facebook lajkovima i Twitter pratiocima. Mnogi ljudi će pre postati zainteresovani za nekog izvođača sa gomilom pratilaca, nego za nekoga ko ima 100 lajkova.
Facebook lajkovi, Twitter i Instagram pratioci, kao i pregledi na YouTube-u, mogu se kupiti (i to po vrlo jeftinoj ceni), pa nikoga ne iznenađuje činjenica da izdavačke kuće plaćaju kako bi njihovi izvođači imali mnogo pratilaca, čak i pre nego što išta izdaju. Društvene mreže su danas glavni marketing alat i bez njih se ne može postati zvezda.