haos sa aplikacijama
DRAMA NA INTERNETU I DALJE TRAJE: Rešenja i JOŠ NEMA, novi problem se POJAVIO!
Korisnici prijavljuju i da im se telefoni povezuju na internet preko vaj-faja, ali ne mogu preko mobilnih podataka
Društvene mreže Fejsbuk, Instagram, servisi za poruke Mesindžer i Votsap su pali, na hiljade korisnika prijavilo je probleme sa Guglom, Amazonom, Tik-tokom, Zumom, Tviterom, Snepčetom, Reditom i drugim aplikacijama, dok su bez interneta ostale na desetine hiljada korisnika velikih kompanija kao što su Verajzon, T-mobajl i AT&T.
Korisnici prijavljuju i da im se telefoni povezuju na internet preko vaj-faja, ali ne mogu preko mobilnih podataka.
Prvo su pale društvene mreže i servisi za poruke u vlasništvu Fejsbuka, istoimena mreža, Instagram, Votsap i Fejsbuk mesindžer.
Potom je veliki broj korisnika prijavio probleme i sa pretraživačem Gugl, ali i drugim društvenim mrežama, kao što su Tviter i Tik-tok, objavio je sajt „Daundetektor“, koji detektuje probleme u radu internet servisa.
Prijavljen je i veliki broj problema sa „Amazonom“, „Snepčetom“, Reditom, Zumom, Klaudflerom, Koinbejsom i drugim poznatim internet servisima. Na udaru su i multinacionalne kompanije internet provajderi T-mobajl, Verajzon i AT&T.
Kako navode strani mediji, na desetine hiljada korisnika ovih provajdera širom sveta ostalo je bez internet konekcije.
Korisnici su prijavili da im se telefoni povezuju na internet preko vaj-faja, ali ne mogu preko mobilnih podataka. Najviše prijava problema sa povezivanjem na internet je u velikim američkim gradovima, kao što su NJujork, Los Anđeles i Dalas.
(Espreso / Novosti)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!