NIKOME NE ODGOVARA
DETALJAN VODIČ KROZ NOVI TVITER: Evo šta je sve promenjeno i KAKO DA SE SNAĐETE!
Iz kompanije ove društvene mreže navode da su promene došle zbog bržeg i efikasnijeg korišćenja Tvitera
Društvena mreža twitter donela je odluku da redizajnira izgled svoje platforme i gotovo u potpunosti promeni vizuelni identitet na koji su korisnici do sada navikli.
Redizajn koji je postepeno krenuo da se pojavljuje korisnicima ove društvene mreže od ponedeljka sastoji se od velike središne početne strane bele boje, većih fontova i boja, a opis profila koji je nekada postojao sa leve strane sada je izmešten i više podseća na dizajn koji već postoji na mobilnoj aplikaciji.
Iz kompanije ove društvene mreže navode da su promene došle zbog bržeg i efikasnijeg korišćenja Tvitera.
Ukoliko vam se novi dizajn ne dopada, ne postoji baš ništa što možete da uradite jer će on "zakucati na vrata korisnika" pre ili kasnije.
"Obzirom da smo tek krenuli sa izmenama, neće biti onog ko neće biti ubačen u sistem novog dizajna. Ipak, ta promena će doći postepeno, a ne kod svih istovremeno" , navodi potparol Tvitera za medije.
Iako se neki korisnici društvene mreže već sada žale na novi dizajn, iz kompanije navode da je on "uslišena želja" mnoštva korisnika koje je već imalo priliku da testira beta verziju prošlog septembra.
Najveća promena koja je došla sa novim dizajnom svakako je uklanjanje taba sa notifikacijama i brojem pratilaca koji se nalazio sa leve strane. Umesto toga, kompanija je uvela vertikalni "side-bar" koji omogućava korisnicima da pristupe raznim opcijama - od poruka do notifikacija.
Broj pratilaca ipak izostaje u novom dizajnu.
Nova početna strana sadrži i upotpunjen bar za tražnju, odnosno "search bar" koji omogućuje korisnicima društvene mreže da otkriju trenutno aktuelna dešavanja u državi i svetu, ali i popularne teme na Tviteru, zajedno sa live video snimcima drugih korisnika itd.
Ono što posebno hvale u novom redizajniranom Tviteru jeste mogućnost dopisivanja i pregleda svih poruka istovremeno, kakav je recimo već slučaj na fejsbuku, a ranije nije bilo moguće na Tviteru.
Popularni "noćni mod" takođe je dobio poboljšanje, pa sada korisnice mogu da biraju i više od dve standardne teme koje je Tviter imao do sada, a uvedena je i opcija "bookmark" koja sada ima mogućnost da pruži korisnicima uvod u njihove aktivnosti na društvenoj mreži u vremenskom periodu od godinu dana.
"Mnoge kompanije imaju različite platforme za korisnike na kompjuteru i korisnike koji koriste mobilne aplikacije, a ovakve stvari nisu dobre jer često sprečavaju jedne ili druge da iskoriste pun potencijal sajta ili društvene mreže" , navode iz kompanije. "Tviter je odlučio da to promeni i sve rezimira u jednom."
Ono što korisnici društvene mreže najviše zameraju novom dizajnu jesu preveliki fontovi, fotografije, gifovi i emodžiji koji odvraćaju šažnju od samih tvitova koji bi trebalo da budu glavna okupacija.
Način na koji bi ovaj problem mogao da bude rešen jeste opcija koju "brovseri" sami po sebi nude - a to je smanjenje fontova i veličine otvorenog sajta generalno.
Međutim, na dugoročnom planu ovaj metod nije dobar, pogotovo ako pored tvitera koristite i neke druge web sajtove, poput fejsbuka, jutjuba, gugla, itd.
Ipak, fanovi i poznavaoci interneta i tehnike navode da je ovo dobar potez kompanije, obzirom da godinama unazad vodi aktivnu bitku sa drugim društvenim mrežama kako bi prigrabila što više novih korisnika za sebe i održava se u top 5 najaktuelnijih i najposećenijih sajtova sveta.
"Dobro je da su konačno poslušali korisnike i uslišili njihove molbe i predloge da naprave jednu bolju i dinamičniju platformu" , navodi izvor za techcrunch.com.
BONUS VIDEO:
NEVIDLJIVA VRATA JE PATOSIRALA! Ovo boli čak i kad samo gledate! (VIDEO)
(Espreso.co.rs / pcmag.com)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!