pad društvene mreže
OPADA BROJ KORISNIKA: Ljudi sve manje koriste FEJSBUK, a sve zbog OVE PROMENE!
Evo šta je Zakerberg rešio da preduzme zbog toga
Najnovija istraživanja pokazala su da korisnici na Fejsbuku provode otprilike 50 miliona sati na dan manje nego što je to bio slučaj pre promena u načinu distribucije sadržaja putem "Njuz fida".
Izveštaj za četvrti kvartal 2017. godine kaže da je broj aktivnih dnevnih korisnika u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi pao sa 185 miliona na 184 miliona dok je broj mesečnih aktivnih korisnika ostao na 239 milona,
Uprkos tome, broj dnevnih i mesečnih aktivnih korisnika društvene mreže narastao je u odnosu na treći kvartal za 14 posto.
"Recode" piše da je broj dnevnih aktivnih korisnika Fejsbuka u poslednjem kvartalu 2017. godine u odnosu na treći narastao za 32 miliona te da je sada na 1,4 milijarde. Taj je rast međutim najslabiji rast iz kvartala u kvartal još od 2015. godine.
Zakerberg je ranije ovog meseca upozorio na pad upotrebe, rekavši da je to očekivano s obzirom na to da su u News Feed unesene promene.
- Očekujem međutim i da će vreme provedeno na Fejsbuku biti vrednije. Ako napravimo pravu stvar, verujem da će to dugoročno biti dobro za našu zajednicu i našu firmu - rekao je on.
Osnivač Fejsbuka otkrio je i kakve promene očekuju tu društvenu mrežu u narednoj godini.
- U 2018. godini ćemo se fokusirati na to da korištenje Fejsbuka bude dobro za ljude i društvo, a ne samo zabavno.To ćemo pokušati ostvariti tako što ćemo ljude pokušati da podstaknemo da ostvaruju značajne interkacije, a ne da samo pasivno konzumiraju sadržaj.
Iako se Fejsbuk trudi da iskoreni "lažne vesti" , bivši direktor u društvenoj mreži Dipajan Goš smatra da poslovna politika kompanije direktno pogoduje širenju upravo takvih informacija.
- Lažne vesti lako se šire zato što se oslanjaju na strategije digitalnog oglašavanja koje su se do sada pokazale uspešnim . Interesi oglašivača i platformi na kojima se oglasi distributiraju su isti, a distributeri lažnih informacija uglavnom izgledaju isto kao i ostali oglašivači. Bilo kakva politika mora početi tu. - napisao je u izveštaju sa Benom Skotom.
Goš i Skot navode da bi Fejsbuk morao promeniti politiku zaštite privatnosti kako bi onemogućio eksploatisanje demografskih podataka korisnika te da bi Njuz fid trebalo da bude organizovan hornološki a ne po percipiranoj važnosti.
BONUS VIDEO:
(Espreso.co.rs / Jutarnji.hr )
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!