kaži nešto (o) omiljenom brendu
Srpska renesansa oglašavanja: Neka se svet spremi za nov način tržišne komunikacije! (FOTO) (GIF)
Možda se jednom baš vaš tvit ili fotka sa Instagrama nađe na LED ekranima širom zemlje? Ljudi iz Homepage agencije na međunarodnoj Webit konferenciji u Istanbulu predstavili su sjajan projekat pod nazivom Social Media DOOH.
DOOH (Digital out of home) je najnovija forma oglašavanja i prikazivanja promotivnih sadržaja na savremenim, digitalnim medijima u formi LED displeja, koji se nalaze na najatraktivnijim i najprometnijim lokacijama u Beogradu.
Ovo će na praktičan način omogućiti potrošačima bolju komunikaciju sa omiljenim brendovima i proizvodima, dok će kompanijama omogućiti bolju interakciju kampanja jer će informacije koje se prenose biti "iz prve ruke".
Prva komercijalna primena usluge počinje 30. novembra, a #SMDOOH projekat bi trebalo da izgleda otprilike ovako: (Espreso.co.rs / Foto: Homepage)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!