Srpska renesansa oglašavanja: Neka se svet spremi za nov način tržišne komunikacije! (FOTO) (GIF)
Foto: Homepage Promo

kaži nešto (o) omiljenom brendu

Srpska renesansa oglašavanja: Neka se svet spremi za nov način tržišne komunikacije! (FOTO) (GIF)

Homepage agencija za kreativnu primenu digitalnih tehnologija iz Srbije na Webit konferenciji u Istanbulu predstavila je inovativnu uslugu koja će učesnicima na tržištu omogućiti bolju interakciju
Objavljeno: 16:18h

Možda se jednom baš vaš tvit ili fotka sa Instagrama nađe na LED ekranima širom zemlje? Ljudi iz Homepage agencije na međunarodnoj Webit konferenciji u Istanbulu predstavili su sjajan projekat pod nazivom Social Media DOOH.

DOOH (Digital out of home) je najnovija forma oglašavanja i prikazivanja promotivnih sadržaja na savremenim, digitalnim medijima u formi LED displeja, koji se nalaze na najatraktivnijim i najprometnijim lokacijama u Beogradu.

Ovo će na praktičan način omogućiti potrošačima bolju komunikaciju sa omiljenim brendovima i proizvodima, dok će kompanijama omogućiti bolju interakciju kampanja jer će informacije koje se prenose biti "iz prve ruke".

Prva komercijalna primena usluge počinje 30. novembra, a #SMDOOH projekat bi trebalo da izgleda otprilike ovako: (Espreso.co.rs / Foto: Homepage)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.