aplikacija
Viber – više ne samo mesindžer, već i izvor sadržaja
Omiljena aplikacija predstavlja Kanale, najbolje mesto za praćenje influensera, vesti, hobija i još puno zanimljivog sadržaja
Rakuten Viber, jedna od najvećih globalnih komunikacijskih aplikacija, svakodnevno korišćena od strane 75% korisnika na tržištima centralne i istočne Evrope – od sada postaje i centar za pretragu zanimljivog sadržaja. Viberov najnoviji proizvod – Kanali – postaće glavni način za praćenje vašeg omiljenog sadržaja na platformi. U nastojanju da postane super-aplikacija koja naveliko prevazilazi ulogu mesindžera, Viber je uveo širi spektar digitalnih proizvoda i usluga kao dodatak na osnovne funkcije za razmenu poruka. Mobilno plaćanje, poručivanje taksija ili dostave hrane, vremenska prognoza i još puno toga od sada su dostupni na Viberu – čineći time svakodnevno korišćenje aplikacije pogodnjim i lakšim. Kanali predstavljaju najnoviji proizvod koji uvećava vrednost korišćenja Vibera i postaje integralni deo sveobuhvatnog digitalnog iskustva njegove upotrebe.
Korisnici širom sveta se sada mogu prijaviti na Viberove Kanale kako bi pristupili najnovijim vestima, pratili influensere, učestvovali u anketama i kvizovima i ostvarili pristup ekskluzivnom sadržaju. Bez obzira na to da li vas interesuje sport, obrazovanje, muzika, zabava ili kuvanje – postojeći Kanali na Viberovoj platformi vam već nude pregršt toga zanimljivog i korisnog. Samo u Srbiji postoji već više od 300 javnih Viber Kanala na Viberu - s milionima članova koji prate informacije o temama koje ih zanimaju.
“Kanali su naš naredni korak u uvođenju inovacija na platformi aplikacije za razmenu poruka – čime pružamo dragoceno, jedinstveno i efikasno korisnisčko iskustvo. Viberovii Kanali brzo postaju omiljeno mesto na kome naši korisnici mogu da pronađu informacije koje potiču od uzbudljivih i dinamičnih kreatora sadržaja iz zemlje i sveta. Pretraga sadržaja i prepiska dešavaju se simultano na Viberu, a uz to i pravo i dubinsko istraživanje tema od posebne važnosti – i to kroz samo jedan dodir na ekranu”, ističe Atanas Rajkov, Viši direktor za razvoj vodećih globalnih tržišta aplikacije Rakuten Viber.
Viber takođe nudi i posebnu mogućnost za komentarisanje sadržaja u Kanalima, čime stvara javni forum za razgovore i debate. Komentari su postali jedna od omiljenih funkcija među korisnicima, pružajući posebni doživljaj zajedničke društvene dimenzije u često fragmentiranom digitalnom svetu današnjice.
Viber je nedavno potpisao Kodeks Evropske Unije o sprečavanju govora mržnje, u nastojanju da spreči i odgovori na širenje diskriminacije i nezakonitog sadržaja u zemljama EU. Prihvatanje Kodeksa potvrđuje Viberovu posvećenost da obezbedi dodatne mere pomoću kojih bi bilo moguće pratiti i ukloniti govor mržnje u slučaju da se takav sadržaj pojavi u komentarima Kanala. Na ovaj način će korisnici moći da budu sigurni da se aplikacija brine o tome da korisničko iskustvo njih i njihove dece neće biti ukaljano ovakvim negativnim pojavama.
Prolanaženje i pristupanje Kanalu na Viberu je lako. Sve što treba da uradite je da da u prozorčić za pretragu ukucate ključnu reč vezanu za temu ili sadržaj od interesovanja – i dobićete spisak Kanala koji ćete moći da istražujete i komentarišete posvećeno i sa posebnim uživanjem. Ovim je vaša omiljena zabava postala mnogo pristupačnija na Viberu – u šta ćete se sigurno već brzo uveriti!
Kanali koje obavezno treba pratiti u Srbiji
O kompaniji Rakuten Viber
Rakuten Viber povezuje ljude, bez obzira na to ko su ili odakle su. Viber nudi svojim korisnicima niz funkcija kao što su četovi jedan-na-jedan, video pozivi, grupne poruke i ažuriranja i diskusije sa omiljenim brendovima i poznatim ličnostima. Viber obezbeđuje našim korisnicima bezbedno i besplatno okruženje za deljenje emocija. Rakuten Viber je deo Rakuten Group, Inc., svetskog lidera u e-trgovini i finansijskim uslugama, i Zvanična partnerska aplikacije za razmenu poruka i pozivanje NBA tima Golden Stejt Voriors.
(Espreso/Promo)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!