pritisak
FEJSBUK POPUSTIO POD PRITISKOM OGLAŠIVAČA? Nestalo novca, pa kompanija pristala na reviziju bezbednosti sadržaja
Fejsbuk je rekao da će „politika za monetizaciju partnera i sadržaja i sigurnosne kontrole brenda koje stavljamo na raspolaganje oglašivačima“ pregledati Media Rating Council
Fejsbuk je pristao na reviziju bezbednosti brenda usled javnog pritiska na kompaniju zbog njegove politike u vezi sa govorom mržnje i njegovim sprovođenjem.
Najava dolazi zbog toga što su mnogi brendovi rekli da će ovog meseca povući novac za oglašavanje i generalno preispitati svoje troškove na društvenim medijima zbog onoga što su okarakterisali kao neaktivnost društvene mreže na nasilne i pogrešne poruke.
Fejsbuk je rekao da će „politika za monetizaciju partnera i sadržaja i sigurnosne kontrole brenda koje stavljamo na raspolaganje oglašivačima“ pregledati Media Rating Council (MRC), neprofitna organizacija koja potvrđuje pouzdanost usluga merenja publike.
Savet je pokušao da ubedi društvenu medijsku kompaniju da podvrgne proceni zasnovanoj na MRC-ovim bezbednosnim standardima, koji su uvedeni 2018. Ali Fejsbuk je pristao na reviziju tek nedavno, izjavio je David Gunzerat, pridruženi direktor MRC-a.
Portparol Fejsbuka nije izričito rekao da je revizija bila prilagođena zahtevima oglašivača.
„Iako nam je Fejsbuk nagovestio da je konceptualno nešto što su mislili da će na kraju učiniti, mi do sada nismo imali takvo kretanje“, rekao je Gunzerat. "Ne mogu da razgovaram o njihovim specifičnim motivima za to u ovom trenutku, ali znam da je u ovoj oblasti bilo dosta pažnje."
Bonus video:
(Espreso.co.rs/Adweek)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!