novi potez
INSTAGRAM NAPUSTILI NJEGOVI OSNIVAČI! Budućnost društvene mreže je na klimavim nogama!
Kevin Sistrom i Majk Kriger obavestili su u ponedeljak zaposlene da napuštaju kompaniju
Osnivači Instagrama najavili su da će napustiti kompaniju u narednim nedeljama. Da li su pred nama nove promene na ovoj društvenoj mreži koje bi Facebook kao vlasnik iste, mogao da uvede?
Za sada je još rano reći da bi u narednom periodu mogli da vidimo potpuno drugačiji Instagram u odnosu na onaj koji danas poznajemo. Ipak, realna je opcija da će odlazak osnivača ove društvene mreže staviti pred Facebook veliki izazov koji bi mogao da rezultira novom politikom vođenja mreže za deljenje fotografija.
Kevin Sistrom CEO i Majk Kriger CTO, obavestili su u ponedeljak zaposlene koji vode ovu društvenu mrežu i čelne ljude Facebooka njihov plan da napuste kompaniju, piše The New York Times koji je do ove informacije došao zahvaljujući izvorima ljudi koji su dobro upoznati sa situacijom, a koji su nastojali da zadrže svoju anonimnost.
Sudeći prema određenim informacijama koje prenosi Recode, jedan od razloga odlaska Majka i Kevina sa čelnih pozicija jeste nezadovoljstvo koje se ogleda u sve većem uticaju i mešanju Marka Zuckerberga u poslovne procese i funkcionisanje tima koji stoji iz Instagrama.
Nesumnjivo je kako vremenom Instagram postaje sve sličniji Facebooku, donoseći neko novo iskustvo korisnicima koje se razlikuje od one inicijalne ideje koju su na početku postavili pomenuti osnivači. Štaviše, ovaj trend će se sigurno nastaviti i u budućnosti, što je na kraju i krucijalan razlog za odlazak ljudi koji su i stvorili popularnu aplikaciju.
Kormilo u rukama Marka Zuckerberga
Iako je Kevinu i Majku poželeo sve najbolje u nastavku karijera, Mark Zuckerberg sigurno ne može da sedi skrštenih ruku, posebno u periodu kada se Facebook suočava sa najvećom krizom u svojih 14 godina postojanja. Uz sve to, ljudi koji su stvorili Instagram sada odlaze, ostavljajući veliki izazov za vodeće ljude Facebooka kada je reč o upravljanju pomenutom mrežom.
Još od 2012. godine nakon kupovine Instagrama od strane Facebooka za milijardu dolara, mnogi su govorili da je ovo jedna od najuspešnijih akvizicija kompanije. Tako se i zaista ispostavilo s obzirom na to da se Instagram veoma brzo razvijao kao platforma, uvodeći nove alate i funkcije, među kojima su i dnevne priče kao novi format, duži video snimci, pogodnosti za biznise i ostalo.
Ukoliko bude želeo da zadrži veliki broj korisnika Instagrama, Facebook će veoma promišljeno morati da vremenom unapređuje sistem koji zahvaljujući svojim kvalitetima i dizajnom mora da ostane prepoznatljiv korisnicima – kao i do sada.
Pred Facebookom stoji veliki broj izazova
Jedan od najbitnijih poteza koji sledi u kompaniji iz Menlo Parka jeste odluka o postavljanju novog lidera Instagrama koji može da zameni Majka i Kevina sa ulogom da vodi tim koji je glavni zamajac društvene mreže, što će predstavljati težak zadatak.
Budućnost Instagrama sada je u rukama vodećih ljudi Facebooka koji verovatno neće odstupati od ustaljenih formi, ali nije isključeno da u narednom periodu dočekamo update aplikacije koja bi mogla da donese neočekivane i neželjene efekte.
Ukoliko do neplaniranih poteza sa novim promenama i dođe, to sa sobom povlači i lančanu reakciju koja bi se posebno odrazila na osetljive brendove i influensere koji uzajamno sarađuju, kako u svetu, tako i u našem regionu – gde ima sve više novih kampanja upravo na Instagramu.
BONUS VIDEO:
(Espreso.co.rs/netokracija.rs/MARKO CRNJANSKI)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!