Kampanja
Narodna stranka: Strategija SNS na beogradskim izborima je negativna kampanja
Iz Narodne stranke trenutnoj vlasti postavljaju pitanja i zašto umesto besplatnih vrtića i udžbenika, grad namerava da potroši pare na "gluposti poput gondole"
Narodna stranka je saopštila danas da se strategija Srpske napredne stranke (SNS) na beogradskim izborima svela isključivo na negativnu kampanju protiv liste broj 11 "Dragan Đilas - Beograd odlučuje, ljudi pobeđuju".Kako je saopšteno, time SNS "samo potvrđuje da nemaju nikakve rezultate u protekle četiri i po godine, niti bilo šta da ponude za naredni period". - Napadima na glavnog rivala i kreiranjem fantomskih izbornih lista neće pobeći od obaveze da Beograđanima polože račune i odgovore na pitanje ;šta je bilo sa obećanjem predsednika SNS da će prosečna plata u 2017. u Srbiji biti 500 evra, i kako se ono svelo na Beograd i to u nekoj novoj budućnosti - ističu u saopštenju. Iz Narodne stranke trenutnoj vlasti postavljaju pitanja i zašto umesto besplatnih vrtića i udžbenika, grad namerava da potroši pare na "gluposti poput gondole, zašto Beograđani plaćaju najskuplje centralno grejanje u Evropi, iako je cena gasa pala za 25 odsto od 2014. godine, ali i zašto rekonstrukcije ulica u gradu, poput Ruzveltove, koštaju koliko izgradnja novog autoputa u punom profilu".
Postavljaju i pitanje zašto je sadašnja vlast zaključila štetnu koncesiju na preradu otpada u Vinči, gde Beograđani koncesionaru svake godine isplaćuju 50 miliona evra "iako je svuda u svetu to profitabilna komunalna delatnost koja lokalnoj samoupravi donosi profit".
Bonus video:
(Espreso.co.rs/Agencije)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!