o gradskom saobraćajnom
Đilas: Problem je što GSP ne ulaže u autobuse
Problem je što se ne ulaže u autobuse. Problem je što kad mi kupimo 'Solaris' autobuse onda smo izdajnici, a kada 'Lasta' kupi turske autobuse onda kažu - tako treba.
Kandidat za gradonačelnika Beograda liste "Dragan Đilas - Beograd odlučuje, ljudi pobedjuju" Dragan Đilas izjavio je danas da će se Gradsko saobraćajno preduzeće (GSP) ugasiti ako se nešto ne promeni i da je veliki problem što se ne ulaže u autobuse.
"Problem je što se ne ulaže u autobuse. Problem je što kad mi kupimo 'Solaris' autobuse onda smo izdajnici, a kada 'Lasta' kupi turske autobuse onda kažu - tako treba. Sve u svemu, GSP se gasi, i ako nešto ne promenimo 4. marta, on će se i definitivno ugasiti", rekao je Djilas u razgovoru s predsednikom Sindikata "Sloga" GSP-a Nebojšom Aleksićem na autobuskoj stanici Zeleni venac.
Đilas je podsetio da su ga dok je bio gradonačelnik, napadali zato što kupuje "Solaris" autobuse, jer nisu domaće proizvodnje, iako je u njegovom petogodišnjem mandatu kupljeno 157 "Ikarbus" autobusa, dok je aktuelna gradska vlast za četiri godne kupila 90 autobusa istog proizvodjača. U razgovoru Nebojša Aleksić je skrenuo pažnju na težak položaj radnika GSP-a, ističući da "aktuelni generalni direktor GSP troši na reprezentaciju i po 35.000 evra, dok se preduzeće raspada". "Prosečna plata radnika je 350 evra, a u vreme mandata gradonačelnika Djilasa plata je bila 600 - 650, sa dodacima i do 850 evra. Nema ko da radi, nema majstora, nemaju uniforme, nemaju delove, nemaju alate. Znači, GSP se raspada", rekao je Aleksić, piše u saopštenju.
BONUS VIDEO:
TIZER “Da se ne lažemo“ o izborima u glavnom gradu Šta nude Čačanin i Novopazarac u trci za Beograd
(Espreso.co.rs / Agencija )
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!