Viber, Foto: Profimedia, Ilustracija

pažnja

NE RADI VAM VIBER? Korisnici u Srbiji prijavljuju PROBLEM, da li vam je stiglo ovo obaveštenje? (FOTO)

Problem sa slanjem poruka odnosi se na dužinu trajanja koja je potrebna da ona stigne do ciljanog kontakta

Objavljeno: 25.02.2022. 15:35h

Danima unazad korisnici Vibera u Srbiji prijavljuju probleme u funkcionisanju ove aplikacije. Neki se žale da se poruke šalju neuporedivo duže nego ranije, drugi prijavljuju da ih aplikacija obaveštava o problemima sa lokacijom, dok određeni broj korisnika svedoči da ih Viber ne obaveštava o primljenim porukama, odnosno da su zakazale notifikacije.

Problem sa slanjem poruka odnosi se na dužinu trajanja koja je potrebna da ona stigne do ciljanog kontakta. Iako je osoba kojoj želimo da pišemo evidentno na mreži (aktivna u aplikaciji), posle otkucane poruke potrebno je da prođe neko vreme da bi se ispod nje pojavile obe kvačice, što znači da je poruka poslata i primljena. Najčešće po nekoliko sekundi stoji samo jedna, a tek tada se pojavljuje i druga.

Drugi problem koji prijavljuju korisnici tiče se aplikacije za praćenje lokacije koja se nalazi u pametnim telefonima, a koju ova aplikacija, takođe, koristi. Tako, kada želimo da pošaljemo poruku korisniku van naše zemlje, posle svake poslate rečenice, Viber nas obaveštava da "sistem nije u mogućnosti da prepozna lokaciju", što ranije nije bio slučaj, te će naša poruka biti otpremljena bez navedene lokacije.

foto: Printscreen

"Ne stižu mi notifikacije"

Neki od korisnika Vibera u Srbiji, ovih dana su primetili da ih aplikacija ne obaveštava da su primili poruke, već je potrebno da uđu u samu aplikaciju kako bi mogli da pročitaju šta su im drugi korisnici poručili.

Osim toga, nekolicina korisnika i iz Srbije, ali i iz inostranstva kaže da uopšte nisu u mogućnosti da koriste pomenutu aplikaciju u poslednja dva dana.

Rešenje problema

Uvek je prvo najbolje proveriti u postavkama aplikacije da li su svi parametri podešeni kao i ranije, odnosno da li su notifikacije za pozive ili poruke uključene ili isključene. Istu stvar bilo bi dobro ponoviti i u opštim podešavanjima telefona, u delu koji se odnosi na instalirane aplikacije, u ovom slučaju Viber.

Ukoliko ove opcije ne reše problem koji imate, pokušajte da restartujete aplikaciju, odnosno da je vratite na podrazumevana podešavanja u okviru ponuđenog menija u samoj aplikaciji.

"Besplatni pozivi zbog krize u Ukrajini"

Povodom problema u funkcionisanju Vibera, koje prijavljuju korisnici širom sveta, aplikacija se još nije oglašavala, iako je na sajtovima za proveru globalnih servisnih informacija, kao što je "Istheservicedown", evidentan porast problema u poslednja 24 sata, dok u poslednja dva sve više korisnika prijavljuje smetnje.

Razlog lošeg funkcionisanja aplikacije mogla bi da bude novina koju je Hiroši Mikitani, izvršni direktor "Rakutena", u čijem je Viber vlasništvu, uveo povodom sukoba između Rusije i Ukrajine.

"Aplikacija za komunikaciju "Viber" od 25. februara nudi besplatne glasovne pozive na fiksne i mobilne telefone, saopšteno je na konferenciji za medije koju je održala kompanija "Rakuten Mobajl". Besplatne pozive uobičajeno možete da upućujete samo unutar Viber aplikacije, a sada besplatno možete da pozivate fiksne i mobilne brojeve pod opcijom "Viber aut" koja se plaća. Ovoga puta, nakon ruske invazije na Ukrajinu, Hiroši kaže da ovu opciju nudi besplatno kako bi ljudi ostali u kontaktu sa svojim voljenima tokom krize", piše japanski "Aj-Ti medija".

(Espreso / Blic)