iznenađenje
HOLAND POTPISAO: Da li se sprema BOMBA na leto?!
Dobro obavešteni izvori Bilda tvrde da se Holand u Dortmund vratio iste večeri privatnim avionom
Real Madrid bi na putu ka realizaciji megatransfera Erlinga Halanda mogao da dobije značajnog saveznika, možda i najvažnijeg – Adidas.
Dobro obavešteni nemački list Bild tvrdi da je čuveni sportski brend bio organizator tajnog sastanka koji se odigrao prvog dana ove sedmice u centrali kompanije u nemačkom gradu Hercogenaurahu gde se razgovaralo o unosnom sponzorskom ugovoru. Haland se 1. januara rastao sa Najkijem pošto je ugovor istekao i od tada je slobodan strelac u svetu sportskih brendova. Pored Adidasa, za najtraženijeg mladog golgetera današnjice se “otima“ i španska firma Homa, inače tehnički sponzor Mančester Sitija.
Adidas je kao dva velika aduta u pregovorima sa Halandom izvukao – Zinedina Zidana i Mićua! Legendarni francuski fudbaler i nekadašnji trener Real Madrida doleteo je odmah u Nemačku kako bi bio prisutan sastanku, a dvojica su čak kasnije bili na ručku, dok je nekadašnji španski reprezentativac bio “džoker“ vodećih ljudi Adidasa jer je Halandov idol iz mladosti. Adidas je na ovaj način želeo da pokaže norveškom napadaču koliko ga želi u svojim redovima. Inače, Halanda su na sastanku pratili otac Alf Inge, zatim najbolji prijatelj Ivar Egja i advokat koja je zadužena za ovakvu vrstu poslova – Rafaela Pimenta.
Zašto se Real Madrid nada da će Haland postati novo zaštitno lice Adidasa? Vrlo je jednostavno – nemački gigant je tehnički sponzor Blankosa, pa bi samim tim put do potpisa bio mnogo jednostavniji. Dok je Homa uz Mančester Siti, preostala dva konkurenta za Halandov potpisBarselona i PSŽ se “oblače“ u Najkiju i Džordanu, koji je deo franšize američkog sportskog brenda, što bi ih automatski udaljilo od transfera.
Dobro obavešteni izvori Bilda tvrde da se Haland u Dortmund vratio iste večeri privatnim avionom, a da je sa sobom poneo najpozitivnije utiske. Adidas je Halandu predstavio detaljan plan kako bi ga učinili jednim od najvažnijih promotera, sve sa ciljem da se “napadne“ norveško i skandinavsko tržište. Faktor prisustva Zidana i Mićua poslužili su za “vau efekat“ koji obično zatvori posao.
(Espreso/Mozzart sport)