ZOI
LJUBAV PREMA SPORTU: Olimpijada ''ohrabrila'' Kineze da se bave zimskim sportovima
Zimske olimpijske igre u Pekingu ’ohrabrile’ su 346 miliona ljudi da praktikuju zimske sportove i srodne aktivnosti, naveli su iz Uprave za zimske sportove Kine
Kina je ove godine uočila nove trendove potrošnje za Prolećni festival, pošto je mlađa generacija postala vodeći potrošač, a Zimske olimpijske igre (ZOI) 2022. otvorene su u Pekingu 4. februara usred sezone praznika.
Kineski potrošači kupovali su opremu za zimske sportove za jednonedeljni praznik ( od 31. januara do 6. februara), verovatno podstaknuti otvaranjem ZOI, prenosi Kineski radio Internacional.
Promet opreme za boravak na snegu porastao je za 107 odsto u odnosu na prošlu godinu, zimske sportske odeće za 99 odsto, dok je prodaja prateće zaštitne opreme porasla za 41 odsto tokom festivala kupovine, prema kineskoj kompaniji za e-trgovinu JD.com.
Zimske olimpijske igre u Pekingu ’ohrabrile’ su 346 miliona ljudi da praktikuju zimske sportove i srodne aktivnosti, naveli su iz Uprave za zimske sportove Kine.
Ovogodišnji Prolećni festival takođe je doživeo navalu isporuke, jer mnogi nisu mogli da posete svoje porodice zbog epidemioloških mera, pa su im zato kupovali poklone putem interneta.
Ukupna prodaja na filmskim blagajnama, u isto vreme, iznosila je šest milijardi juana, što je 23,2 odsto manje od prošlogodišnje prodaje, prema podacima koje je prikupio Taopiaopiao, dobavljač podataka o filmskoj industriji.
(Espreso/Kineski radio Internacional)