REKLAMA na dresovima OD SLEDEĆE SEZONE
BARSELONA PRONAŠLA NOVOG POSLOVNOG SARADNIKA: Zarada je velika, ali dolazi do promene imena stadiona!
Španki klub će za samo tri sezone zaraditi čak 280 miliona evra
FK Barselona polako ali sigurno ulazi u novu eru. U ovu sezonu je slavni klub ušao bez svoje legende, Lionela Mesija koji je besplatno otišao u Pari Sen Žermen, a u sledeću će ući - bez čuvenog "Rakuten" natpisa na dresovima, ali i sa novim nazivom stadiona "Nou kamp".
Kako ističe ugovor s pomenutom kompanijom čiji logo nosi na svojoj sportskoj opremi, Barsa je već pronašla novog poslovnog saradnika, od kog će prilično i zaraditi.
Kako javlja Rac 1, jedna od naslušanijih radio-stanica u španskoj provinciji Kataloniji, u kojoj je i Barselona, "Spotify" će biti naredni sponzor na dresu kluba s Nou Kampa.
Za samo tri sezone, Barsa će od ove firme zaraditi čak 280 miliona evra, ali će nešto morati i da "ustupi".
Naime, uz obavezu da na svim svojim sportskim garniturama, i muških i ženskih sekcija fudbalskog kluba, ali i opremi za trening, nosi Spotifaj oznaku, Barselona je pomenutoj kompaniji (počev od sledeće sezone) ustupila i pravo promene naziva stadiona.
Ta firma, koja ima 381 milion aktivnog korisnika svakog meseca (a od čega su 172 miliona pretplatnici) neće imati problem da plati pomenutih 280 miliona evra u naredne tri godine, a pritom će dobiti priliku da se reklamira na dresovima i stadionu jednog od najpoznatijih klubova na planeti.
(Espreso/Novosti)