veliko dostignuće
BOMBA ZA IMUNITET! Porodica koja je ovaj medni krem dovela do žiga Čuvarkuće DOČEKAĆE NAJVEĆI SAJAM ZA INOVACIJE
Baš odatle ideja bračnog para Đurđević da za svoju decu proizvode zdravu hranu, pretvorila se u bombu za imunitet koju žele širom granica Srbije
Savet za dodelu kolektivnog žiga "Čuvarkuća" koji potvrđuje kvalitet, domaće poreklo, stroge ekološke standarde i primenu cirkularne ekonomije, nedavno je dodelio ovu oznaku za novih 15 domaćih proizvoda. Neke od kompanija i gazdinstava koje oko godinu dana ponosno nose ovaj žig uspele da jedinstvene proizvode plasiraju na inostrano tržište.
Selo Markova Crkva je na desnoj obali reke Toplice, baš pri njenom ušću u Kolubaru. Nalazi se na oko 75 km. od Beograda, na putu za Valjevo, od koga je udaljeno 18 km.
Baš odatle ideja bračnog para Đurđević da za svoju decu proizvode zdravu hranu, pretvorila se u bombu za imunitet koju žele širom granica Srbije.
- Krenuli smo iz hobija da pčelarimo i za sasadili smo 7 stabala šipurka. Kada je došlo to na rod, hteli smo da damo nešto zdravo deci, nismo hteli da pravimo džem. Pa smo s jedne strane liofilizirali, a sa druge strane osušili i konzervirali u medu. Krenulo je iz hobija, prijatelji su nas pogurali da to krene malo ozbiljnije. Izašli smo na sajam i dobili veoma lepe reakcije ljudi, a imali smo samo jedan proizvod - rekao je Igor Đurđević, vlasnik porodične kompanije, za Puls Srbije na Kurir televiziji.
Vlasnica je naglasila da su našli način da sačuvaju lekovita svojstva bilo koje biljke u medu.
- To je mešavina koju smo mi pravili u saradnji sa profesorima sa Poljoprivrednog fakulteta napravili smo takve kombinacije koje u momentu nisu bile prisutne ni na našem, a ni na inostranom tržištu. Našli smo na način da sačuvamo bilo koja svojstva koja se tiče bilo koje biljke u medu - rekla je Snežana Đurđević vlasnik porodične kompanije.
Kao inovativni proizvod medni krem se od oktobra, ponosno predstavlja i posetiocima najvećeg sajma za dostignuća i inovacije "Expo Dubai". Taj vetar u ledja došao je posle sticanja prava na žig "Čuvarkuća".
- Ovaj žig mogu da ponesu samo proizvodi koji imaju nešto viši kvalitet. Da su to kompanije koje vode računa o ekologiji i marketingu. Taj proizvod mora da bude više od godinu dana na tržištu - rekao je Aleksandar Bogunović, sekretar Udruženja za biljnu proizvodnju i prehrambrenu industriju PKS.
(Espreso / Kurir)